3

خط و نشان ستاره استقلالی برای فرهاد مجیدی و گل محمدی

  • کد خبر : 361185
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۰۱

خود پرسپولیس و استقلال هم می‌دانند که فعلا شانس اصلی قهرمانی سپاهان است

احمد جمشیدیان سرمربی پاس همدان شد | خبرگزاری ایلنا

احمد جمشیدیان بازیکن سابق سپاهان و استقلال گفت: خود پرسپولیس و استقلال هم می‌دانند که فعلا شانس اصلی قهرمانی سپاهانی‌ها هستند.

احمد جمشیدیان ستاره سابق سپاهان و استقلال درباره عملکرد سپاهان در دو هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار کرد:

سپاهان فصل گذشت را با شکست مقابل گل گهر شروع کرد و در سه چهار هفته اول امتیازات زیادی را از دست داد و در نهایت این باعث شد تا نایب قهرمان شود و نتوانست امتیازات از دست رفته را جبران کند. آن‌ها سال گذشته با کمترین اختلاف در عین شاستگی قهرمانی را از دست دادند و این نتیجه دلایل مختلفی داشت.

او ادامه داد:امسال سپاهان کاملا برنامه‌ریزی شده و در نقل و انتقالات کم حاشیه و قدرتمند عمل کرد. با وجود این که بازیکنان خوبش را از دست داد اما بازیکنان با کیفیتی را هم جذب کرد و شاکله اصلی تیم حفظ شده است. بدون شک سپاهان مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود. در خط دروازه یک دروازه‌بان اتریشی جذب کردند که به نظرم باید چند هفته بگذرد تا عملکرد او را بهتر ببینیم اما در این دو بازی مسلط نشان داد.

او اضافه کرد:پیام نیازمند مهم ترین مهره‌ای بود که از سپاهان جدا شد و جایگزین کردن یک دروازه‌بان خوب کار بسیار سختی است. در خط میانی هم مسعود ریگی جزو بازیکنان با ثبات بوده است. تمام خریدهای سپاهان و حتی خرید لیگ یکی این تیم فصل خوبی را پشت سر گذاشتند. مطمئنا در ادامه راه بسیار می‌توانند به سپاهان کمک کنند.

بازیکن سابق سپاهان درباره مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر گفت: روی کاغذ شرایط سپاهان از دیگر مدعیان قهرمانی بیشتر است. در مسابقات آسیایی یا حذفی با چند بازی تکلیف یک جام مشخص می‌شود اما در لیگ‌ نیاز دارید حدود ۹ تا ۱۰ ماه کیفیت خوبی را از خود به نمایش بگذارید و ثبات داشته باشید. این ثبات در سپاهان بیشتر از همه تیم‌های مدعی است و بعید می‌دانم سپاهان از جمع مدعیان قهرمانی خارج شود.

او در پایان بیان کرد:استقلال، پرسپولیس و گل گهر دیگر رقبای دیگری هستند که می‌توانند عنوان قهرمانی را به دست آورند اما به نظر من روی کاغذ شانس سپاهان حتی از پرسپولیس بیشتر است. خود پرسپولیس و استقلال هم می‌دانند که فعلا شانس اصلی قهرمانی سپاهانی‌ها هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=361185

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر