5

منصوریان: اینجا فوتبال است، کشتی فرنگی نیست!

  • کد خبر : 362853
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱

سرمربی نفت آبادان معتقد است که هم پیکان در دفاع خوب ظاهر شد و هم این‌که بازیکنان او ضریب اشتباهات‌شان بالا بود و نتوانستند به پیروزی برسند.

بعد از ناکامی دوباره در کسب اولین پیروزی خانگی صنعت نفت و تساوی مقابل پیکان، علیرضا منصوریان سرمربی نفتی‌ها در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

 

منصوریان به روال نشست‌های خبری گذشته، صحبت‌های مفصلی را انجام داد و حدود ۱۵ دقیقه در جمع خبرنگاران به صحبت پرداخت که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

 

* ساختار دفاعی پیکان از همه رقبای قبلی‌مان بهتر بود

علیرضا منصوریان در بخش اولیه صحبت‌های خود گفت: در ساختار دفاعی نسبت به تیم‌هایی که بازی کردیم پیکان به مراتب سرسخت‌تر از تیم‌هایی بود که تا الان با آن‌ها بازی کرده بودیم، این موضوع را می‌دانستیم و نتایج ۵ بازی اول آن‌ها نشان می‌داد که چقدر در عقب زمین انسجام دارند. بازی برابری داشتیم و این‌که در موقعیت تک به تک قرار بگیرند، در این بازی نبود اما آن‌ها نسبت به ما در نیمه اول بهتر بازی کردند.

 

* موقعیت‌سوزی زیاد داریم اما این‌که در موقعیت قرار می‌گیریم، هنر است

منصوریان ادامه داد:  در نیمه دوم با چند تغییر و تعویضی که داشتیم و در نیمه دوم به ویژه در ۱۵ دقیقه آخر ما به فرم عالی‌مان برگشتیم و ۲ موقعیت داشتیم؛ موقعیت‌سوزی ما زیاد است ولی اینکه بازیکنان ما در موقعیت قرار می‌گیرد خودش هنر است. به خط دفاعی‌مان خسته‌نباشید می‌گویم، پیکان تیم منسجمی بود و به نظرم، این تیم در دو سال گذشته یکی از بهترین تیم‌هایش را داشته است. می‌توانستیم برنده باشیم ولی موقعیت‌سوزی داشتیم و بابت بازی خوب بازیکنانم در نیمه دوم خسته‌نباشید می‌گویم. همه تیم‌های لیگ منسجم هستند ولی ما در ۵ هفته براساس قرعه با تیم‌های خوب پایتخت و تیم‌های اصفهانی بازی داریم.

 

* قرعه بدی برای شروع لیگ داشتیم

سرمربی صنعت نفت آبادان در واکنش به نتایج تیمش در هفته‌های اخیر توضیح داد: ما در ۵ هفته به قرعه‌های بدی خوردیم و با تیم‌های قوی بازی کردیم؛ شما وقتی با تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان بازی می‌کنید باید منتظر تلفات باشید، چون آنها برای رسیدن به تیم ملی بازی می‌کنند و ما باید با آن‌ها مقابله کنیم. شما ببینید گل گهر که امروز سپاهان را برد باید اینجا به ما می‌باخت.

 

* این روزها به تیم سخت می‌گذرد

منصوریان با اشاره به مشکلات مالی صنعت نفت گفت: این عادت بد که ۴-۳ ماه اول فصل تیم نفت باید بی‌پول باشد حتما باید از بین برود، ما نیاز به کمک داریم، هوادار اصلا برایش مهم نیست که شما پول دارید یا نه، چرا که هوادار خواستار بهترین نتیجه است؛ در حال حاضر به تیم ما سخت می‌گذرد.

 

* از هیچ جا به ما کمکی نمی‌شود

سرمربی صنعت نفت ادامه داد: این زنجیره به رده های پایین‌تر هم می‌رسد؛ ما آمدیم که کمک کنیم، اما الان ما ماندیم و هواداران و رسانه‌ها و از هیچ جا به ما کمکی نمی‌شود.

 

* به گل نزدن دچاریم

او در واکنش به سوالی درباره مشکلات خط حمله صنعت نفت پاسخ داد: ما دچار گل نزدن هستیم و باید بهتر شویم، اگر ضریب پاس‌های اشتباهمان پایین بیاید، موقعیت‌ها هم خلق می‌شوند. ما خودمان هم از روند تیم راضی نیستیم، حتی در روزی که پیکان ۲ موقعیت داشت و به باکس ما نرسید، اما ما در باکس حریف موقعیت داشتیم. بازیکن جوان من اگر سه سال آینده باشد، آن سر را بر نمی‌گرداند و با فیگور سر یک استپ می‌کند و بغل پا داخل گل می‌زند.

 

* بازیکن جوان می‌سازیم و تیم‌های دیگر دستچین می‌کنند

منصوریان درباره انتقاداتی که از تیمش می‌شود، توضیح داد: وقتی شما بازیکن جوان و باتجربه‌ات فیکس می‌شود، باید تاوان بدهی. من در این ۱۳ سال بازیکن جوان ساخته‌ایم و تیم‌های دیگر دستچین می‌کنند، نمونه‌اش مجتبی حقدوست در تیم حریف. او از باکیفیت‌های خوب بوده که من از کارون اروند با ۳۵ میلیون تومان او را خریدم و وقت شبانه‌روزی برایش گذاشتم، همان وقتی که برای آبادان می‌خواهم بگذارم.

 

* مربی همه چیز را درباره تیم بهتر از هر کسی می‌داند

علیرضا منصوریان درباره این‌که اگر مشکل ضریب اشتباهات حل نشود، چه خواهد شد گفت: به هر حال این فوتبال است و اشتباهات هم وجود دارد، مثل این است که شما مسابقه کشتی فرنگی را ببینید و بگویید اگر این حرکت را می‌زد بهتر بود؛ شرایط مسابقه فرق دارد، اما مربی همه چیز را درباره تیم بهتر از هر کسی می‌داند.

* فضای صنعت نفت از فضای تراکتور سنگین‌تر است

منصوریان بار دیگر اشاره‌ای به مشکلات تیمش داشت و توضیح داد: فوتبال همه چیزش بهم وابسته است و این بچه‌هایی هم که در تیم حضور دارند زندگی دارند و نباید دغدغه داشته باشند؛ به نظر من نفت آبادان به مراتب فضایی سنگین‌تر از فضای تراکتور دارد. فشار بیرونی نباید تیم ما را از داخل بهم بریزد.

 

* اگر مسائل مالی حل شود، کنترل رختکن را در دست داریم

سرمربی صنعت نفت آبادان در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به دیر آغاز شدن تمرینات نفتی‌ها در ابتدای فصل گفت: نیاز به زمان دارید که آماده شوید؛ در کنار اینها مسائل مالی هم بسیار مهم هستند، اگر مسائل مالی حل شود، آن وقت دیگر کنترل رختکن از دست ما خارج نمی‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=362853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر