2

بیمه معلم ، بیمه‌نامه مسئولیت حرفه‌ی دفاتر پیش خوان دولت را صادر می‌کند

  • کد خبر : 36344
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۷

دفاتر پیشخوان می‌توانند بیمه‌نامه‌ی آتش‌سوزی با ۷۵ درصد تخیفیف و بیمه‌نامه‌ی تکمیلی درمان برای صاحب پروانه، کارکنان و خانواده‌ی آن‌ها تهیه کنند.

بیمه معلم با هدف تسهیل امور مربوط به تضامین دفاتر پیشخوان دولت، بیمه‌نامه مسئولیت حرفه‌ی این دفاتر را صادر می‌کند.

به گزارش ایسنا، بهمن سوری ـ مدیر بازاریابی بیمه معلم ـ با اعلام این خبر گفت: پیش از این، دفاتر پیشخوان دولت برای سپردن تضمین و پشتوانه‌ی حرفه‌ای به دستگاه‌ها مجبور بودند که ضمانت‌نامه‌ی بانکی یا وثیقه‌ی ملکی ارائه کنند که هزینه‌های سربار زیادی بر دوش این دفاتر می‌گذاشت.

به گفته وی بیمه‌نامه مسئولیت حرفه‌ای بیمه معلم جایگزین تضامین سنگینی می‌شود که این دفاتر به دستگاه‌های طرف قرارداد ارائه می‌کردند و تضمین آن‌ها از سوی بیمه معلم خواهد بود.

سوری تاکید کرد: تعهدات این بیمه‌نامه در سال گذشته برای دفاتر شهری، ۵۰ میلیون تومان و دفاتر روستایی ۲۰ میلیون تومان بوده است که برای سال جاری این تعهد برای دفاتر شهری معادل ۱۰ درصد افزایش یافته اما حق بیمه این بیمه‌نامه نسبت به سال گذشته رشدی نداشته است.

وی تاکید کرد: هزینه‌ی تهیه‌ی این بیمه‌نامه‌ها بسیار کمتر از هزینه‌ی دریافت ضمانت‌نامه‌های بانکی است و مشکل نقدینگی دفاتر پیشخوان دولت از این طریق حل خواهد شد.

به گفته وی در سال گذشته با انعقاد قرارداد با معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری، بیش از ۴۰۰۰ دفتر پیشخوان به طور اختیاری تحت پوشش بیمه‌نامه مسئولیت حرفه‌ای بیمه معلم قرار گرفتند و به تعدادی از آن‌ها هم که از طریق کرگروه دفاتر پیشخوان دولت معرفی شدند خسارت پرداخت شد.

وی افزود: علاوه بر این، دفاتر پیشخوان می‌توانند بیمه‌نامه‌ی آتش‌سوزی با ۷۵ درصد تخیفیف و بیمه‌نامه‌ی تکمیلی درمان برای صاحب پروانه، کارکنان و خانواده‌ی آن‌ها تهیه کنند. همچنین صاحبان دفاتر می‌توانند بیمه‌نامه‌ بدنه‌ی خودرو را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی بیمه معلم، مدیر بازاریابی بیمه معلم تاکید کرد: دفاتر شهری و روستایی سراسر می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی bimegar.ir اقدام به تهیه بیمه‌نامه تضامین و همچنین آتش‌سوزی و تکمیل درمان کنند.

وی همچنین از ارائه‌ی خدمات بیمه‌ای بیمه‌معلم و فروش بیمه‌نامه‌های این شرکت از طریق دفاتر پیشخوان دولت در آینده‌ی نزدیک خبر داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=36344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر