2

بی توجهی پست ، داد دفاتر پیشخوان را در آورد

  • کد خبر : 370269
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

بی توجهی شرکت ملی به انجام تعهدات خود در قبال دفاتر پیشخوان دولت، موجب نارضایتی این دفاتر شده است.

به گزارش خبرنگار افق ؛ بیش از ۱۶ هزار دفتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی امروز به عنوان بازوی اجرایی دولت در پیشبرد اهداف دولت الکترونیک و در دسترس مردم قراردادن خدمات دولتی در حالی به ارایه خدمات این دستگاه ها مبادرت می ورزند که گاهاً عدم انجام به هنگام تعهدات توسط دستگاههای طرف قرارداد منجر به خسارات فراوان به این دفاتر می شود.

یکی از خدمات شایان توجه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی به مردم خدمت پست می باشد که دفاتر وظیفه قبول مرسولات پستی را از مردم داشته که بخش عمده ای از حجم مرسولات پستی امروزه توسط این دفاتر صورت می گیرد.

اوایل سال گذشته بود که بی توجهی  شرکت ملی پست در رسیدگی به مشکلات دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با این شرکت و تصمیم این شرکت برای کاهش نزدیک یک سوم از حق السهم این دفاتر علیرغم ثابت بودن چند ساله تعرفه های پست ؛ موجبات تجمع این دفاتر  و دادخواهی آنها را از مسولان پست فراهم آورد که در پی این موضوع سوء استفاده رسانه های فارسی زبان بیگانه ، در نهایت لغو تصمیمات را در پی داشت.

یکی از مدیران این دفاتر به خبرنگار افق گفت: شرکت ملی پست هیچ گونه همکاری و تعاملی با دفاتر پیشخوان نداردو هر روز با مانع تراشی های گسترده عرصه را برای همکاران دفاتر پیشخوان تنگ و تنگ تر می کند.

وی ادامه داد: تاخیر چندماهه در واریز حق السهم دفاتر علیرغم دستور و بخشنامه وزارت ارتباطات عمده دلیل نارضایتی دفاتر پیشخوان از عملکرد پست است. افزایش تعرفه های پست نیست در واریز به موقع کارمزدهای دفاتر نه تنها تاثیری نداشته است که در سال جاری به صورت بی سابقه ای تاخیر در واریزی ها رخ داده است.

گفتنی است شنیده ها حاکی از آن است که شرکت ملی پست به تذکرات مقام عالی وزارت ارتباطات نیز بی تفاوت بوده و حتی نامه نگاری های دبیرکل کانون دفاتر پیشخوان و همچنین روسای سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی نیز بی اثر بوده و همین موضوع همچنان بر مشکلات دفاتر پیشخوان افزوده است.

خبرنگار: میرعلی محمد میربابایی

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=370269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر