4

ادعای عجیب مدیرعامل باشگاه هوادار درباره لغو بازی با استقلال

  • کد خبر : 364576
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

مدیرعامل باشگاه هوادار تأکید کرد توقعات‌‌شان بعد از لغو بازی با استقلال برآورده نشده است، ولی با این وجود خوشحال هستند که حریف با نفرات کامل و با تمام قوا در این بازی ظاهر خواهد شد.

ادعای عجیب مدیرعامل باشگاه هوادار درباره لغو بازی با استقلال

بهرام امیری درباره وضعیت باشگاه هوادار بعد از پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: هوادار یک باشگاه خصوصی است که با هدف اشتغال‌زایی برای جوانان پایه‌‌گذاری شده است. در این تیم جوان‌های مستعدی را جذب کرده‌ایم و این هدف را از ابتدا داشتیم که تیم در پایان فصل اولی که در لیگ برتر حضور دارد، بتواند جایگاهش را در این سطح حفظ کند.

وی در ادامه افزود: خدا را شکر تیم توانسته است در نیم‌فصل اول به اهدافی که برنامه‌ریزی کرده بودیم، برسد. وقتی ما کار را در باشگاه شروع کردیم نقل‌وانتقالات پیش‌فصل تمام شده بود و نتوانستیم بازیکنان مدنظر‌مان را جذب کنیم، ولی برای نیم‌فصل دوم برنامه داریم و تاکنون بابک مرادی و بابا محمدی را جذب کرده‌ایم. سه یا چهار بازیکن دیگر هم قرار است جذب کنیم تا با تیمی آماده برای نیم‌فصل دوم شروع به کار کنیم.

مدیرعامل باشگاه هوادار با بیان اینکه این باشگاه بعد از لغو دیدارش مقابل استقلال به دلیل ابتلای بازیکنان حریف توقعاتی داشته است که باید اجرایی می‌شد، خاطر نشان کرد: متأسفانه توقعات ما برآورده نشد، ولی این موضوع برای ما خیلی مهم نیست که خواسته‌های‌مان عملی شد یا نشد. استقلال تیم بزرگی است و خیلی خوشحالم که این تیم با تمام تقوا مقابل ما حضور پیدا می‌کند، چون هرچه تیم مقابل‌مان قوی‌تر باشد،‌ بهتر کار می‌کنیم. ما می‌خواهیم بازی خوبی داشته باشیم و خوشحالیم که بازیکنان استقلال سلامتی‌شان را به دست آورده‌اند. مطمئنم که روز جمعه بازی خوب و تماشاگرپسندی را شاهد خواهیم بود.

امیری راجع به وضعیت میزبانی هوادار در لیگ برتر و اینکه آیا قرار است در نیم‌فصل دوم نیز در کرج مسابقات خانگی‌اش را برگزار کند، اشاره کرد: با توافقی که با هیئت فوتبال استان تهران صورت گرفت، از ابتدای فصل استان البرز میزبان بازی‌های ما بود. ورزشگاه‌های شهدای شهر قدس و تختی در تهران آماده نبودند و ما مجبور به بازی در کرج شدیم و تا زمانی که این ورزشگاه‌ها آماده نشوند در کرج ماندنی هستیم.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شد هیئت فوتبال تهران مخالف انجام بازی‌های هوادار در خارج از استان است، گفت: این در صورتی است که زمین‌های برگزاری مسابقه در استان تهران آماده باشند. با آقایان شیرازی و تیموری جلسات متعددی برگزار کرده‌ایم و قرار شد هرچه زودتر زمین‌‌ها آماده شوند، ولی الان فصل سرماست و طبیعی است که زمین در این آب و هوا آماده نشود. بعید می‌دانم تا آخر فصل زمینی که مورد تأیید سازمان لیگ باشد، در استان تهران برای ما آماده باشد.

 

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=364576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر