4

واکنش معنادار یک اصلاح‌طلب به دیدارهای جنجالی روحانی

  • کد خبر : 364700
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران درباره دیدارهای حسن روحانی با ناطق نوری، باهنر و خاتمی گفت: این دیدارها جنبه سیاسی ندارد و با توجه به اینکه گفته می‌شود این دیدار به منظور تشکیل دولت سایه است اما به دلیل اینکه دولت سایه در ایران ساختار حقوقی و سیاسی ندارد، بی معناست.

واکنش معنادار یک اصلاح‌طلب به دیدارهای جنجالی روحانی

سعید شریعتی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با ایلنا، درباره دیدارهای اخیر روحانی با چهره‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا و اینکه آیا این دیدارها به معنای کار تشکیلاتی است یا صرفا به عنوان یک دیدار عمومی مطرح می‌شود، گفت: اگر دیداری انجام گرفته باشد بعید است که جنبه سیاسی داشته باشد. بیشتر این دیدارها از باب مشورت و همفکری است و به معنای کنش یا حرکت سیاسی نخواهد بود. آقای روحانی در سیاست ایران چهره بانفوذی هستند هشت سال رئیس‌جمهور کشور بوده و همیشه جز چهره‌های برجسته جریان اصولگرا شناخته می‌شوند. طبیعی است که به عنوان یک عنصر سیاسی مطرح با چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی دیگر مشورت و گفت‌وگو کنند.

وی افزود: اگر دیداری صورت گرفته در همین چارچوب قابل ارزیابی است. آقای روحانی تا قبل از دوره ریاست جمهوری، عضو شورای مرکزی و هیئت داوری جامعه روحانیت مبارز بود و بسیاری از همفکران ایشان در حزب اعتدال و توسعه حضور داشتند و اگر قرار است کار تشکیلاتی انجام دهند باید نسبتشان را با تشکیلات جامعه روحانیت مبارز و حزب اعتدال و توسعه مشخص کنند. فعالیت سیاسی یک فعالیت جمعی و تشکیلاتی است و اگر قرار است فردی کاری انجام دهند، به صورت فکری و مشورت است. اگر بنا باشد که آقای روحانی به کار تشکیلاتی ورود کند باید با جریان‌هایی که قبلا با آن مرتبط بوده فعال شود یا تشکیلات جدید را برپا کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=364700

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر