2

ترابی مشکلی برای تمدید قراردادش ندارد/متوجه اعتراض استقلال نمیشوم

  • کد خبر : 365883
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

مدیرعامل باشگاه پرسشپولیس با اشاره به تمایل تمام بازیکنان برای تمدید قرارداد گفت: مهدی ترابی مشکلی برای ماندن ندارد.

ترابی مشکلی برای تمدید قراردادش ندارد/متوجه اعتراض استقلال نمیشوم

مدیرعامل باشگاه پرسشپولیس با اشاره به تمایل تمام بازیکنان برای تمدید قرارداد گفت: مهدی ترابی مشکلی برای ماندن ندارد.

به گزارش افق نیوز ، رضا درویش در حاشیه نشست خبری آغاز واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران گفت: ارزش برند یک باشگاه مربوط به میزان نفوذ طرفدار آن تیم است که فکر می‌کنم قیمت مربوط به برند پرسپولیس و سهام آن باید بیشتر از اینها باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره تمدید قرارداد با مهدی ترابی تأکید کرد: قبلاً مدیریت نامه تمدید قرارداد بازیکنان را داده بود اما آنها فکر می‌کنند ما باید نامه‌ای جدید بدهیم. همگی آمادگی خود را اعلام کردند بعد از بازی با صنعت نفت آبادان برای این کار اقدام کنند.

وی درباره گلایه‌های مهدی ترابی افزود: او ظاهراً از دو، سه سال پیش طلب داشت و می‌گفت چطور مدیران قبلی به من توجهی نکردند که من با او صحبت کردم. ترابی قبلاً هم بازیکن من (در باشگاه سایپا) بوده است. او فارغ از فضای تکنیکی، بازیکن اخلاق مدار و خوبی است که به من گفت ناراحت گذشته بودم ولی بحث دیگری وجود ندارد که به زودی قراردادم را تمدید می‌کنم. هر بازیکنی که کادر فنی بخواهد، یقیناً تمدید خواهیم کرد.

او درباره احتمال حضور محمد محمدی به عنوان معاونت ورزشی باشگاه گفت: او تا به حال با من سر تمرینات نیامده است اما اگر بخواهد مشغول شود، مشکلی وجود ندارد. آقای محمدی پیشکسوت پرسپولیس است که به عنوان یک بازیکن اخلاق مدار و تحصیل کرده هر کس دوست دارد چنین چهره‌ای را کنار خودش داشته باشد.

درویش ادامه داد: یکی از معاونت‌ها را به او پیشنهاد می‌کنیم. چند نفر مدنظر هستند و سپس تصمیم گیری می‌شود.

او درباره اعتراض باشگاه استقلال مبنی بر زمان برگزاری بازی‌های این تیم زودتر از ساعت بازی‌های پرسپولیس است، اظهار داشت: همیشه که این طور نبوده است. همین هفته پیش ما زودتر از استقلال بازی کردیم و باید از آنها بپرسید چرا چنین اعتراضی دارند. من متوجه نمی‌شوم این بحث‌ها چه اثری دارد که در رسانه‌ها مطرح می‌شود.

مدیرعامل پرسپولیس درباره پذیرش استعفای بیژن ذوالفقار نسب از سوی وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: با توجه به حساسیتی که آقای وزیر دارد حتماً سراغ چهره‌هایی می‌رود که متناسب با پرسپولیس بتوانند مشکلات را حل کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=365883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر