9

اعضای اتحادیه چاپخانه‌داران تهران برای چهار سال دیگر مشخص شدند

  • کد خبر : 366
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۸

فعالیت علی نیکوسخن و مصطفی تینای طهرانی به عنوان رئیس و نایب رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران برای چهار سال دیگر در این اتحادیه ادامه خواهد داشت. افق –  مهر، نیکوسخن در حالی با کسب بیشترین رای در انتخابات اخیر اتحادیه صنف چاپخانه‌داران بار دیگر به عنوان رئیس این اتحادیه ابقا شد که صلاحیت او در آخرین […]

فعالیت علی نیکوسخن و مصطفی تینای طهرانی به عنوان رئیس و نایب رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران برای چهار سال دیگر در این اتحادیه ادامه خواهد داشت.

افق –  مهر، نیکوسخن در حالی با کسب بیشترین رای در انتخابات اخیر اتحادیه صنف چاپخانه‌داران بار دیگر به عنوان رئیس این اتحادیه ابقا شد که صلاحیت او در آخرین لحظات به تائید انجمن نظارت بر انتخابات اتحادیه‌های صنفی تهران رسیده بود.

انتخابات داخلی هیئت مدیره جدید اتحادیه چاپخانه‌داران تهران دو روز پیش در محل این انجمن و در حضور اعضای آن برگزار و سمت هر یک از اعضا مشخص شد.

در این جلسه که به استناد ماده ۲۸ آیین‌نامه اجرایی انتخابات اتحادیه‌های صنفی تشکیل شده بود، سمت اعضای هیئت مدیره برای چهار سال آینده به شرح زیر به ثبت رسید:

علی نیکوسخن رئیس، مصطفی تینای طهرانی نایب رئیس، بهمن پورمند خزانه دار، احمدرضا اعتماد مظاهری بازرس و سید مجتبی هاشمی کرمانی دبیر.

گفتنی است اعتبارنامه اعضا نیز از سوی انجمن نظارت بر انتخابات صادر شده و بر اساس آن هر کدام از اعضا در صورت حفظ شرایط و صلاحیت مقرر در قانون نظام صنفی، از تاریخ انتخابات به مدت چهار سال در هیئت مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران فعالیت خواهند کرد.
انتخابات اتحادیه چاپخانه‌داران تهران یکشنبه هفته گذشته (۱/۳/۱۳۹۰) با حضور ۴۰۰ چاپخانه‌دار برگزار شد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر