6

روسیه: مسئولیت بحران اوکراین بر عهده کشورهای ناتوست

  • کد خبر : 366060
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

سخنگوی وزارت خارجه روسیه ضمن محکوم کردن اقدامات ناتو به خاطر ایجاد تنش، از آمریکا به خاطر آزمایشگاه‌های بیولوژیکی در اوکراین توضیح خواست.

زاخارووا: رویکرد پکن سنجیده است

سخنگوی وزارت خارجه روسیه ضمن محکوم کردن اقدامات ناتو به خاطر ایجاد تنش، از آمریکا به خاطر آزمایشگاه‌های بیولوژیکی در اوکراین توضیح خواست.

به گزاش افق نیوز ، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که هدف روسیه از عملیات نظامی ویژه، اشغال اوکراین، نقض حاکمیت و تغییر قدرت در اوکراین نیست. هدف عملیات نظامی نجات جمعیت دونباس، ریشه کن کردن نازیسم و خلع سلاح اوکراین است. 

او افزود: «کشورهای ناتو بیشترین مسئولیت را در بحران اوکراین بر عهده دارند». زاخارووا اعلام کرد روسیه اهدافی را برای بازگرداندن اوکراین به وضعیت بی‌طرف تعیین کرده و امیدوار است این امر از طریق گفتگو انجام شود. او همچنین اعلام کرد نیروگاه‌های هسته‌ای اوکراین به صورت عادی کار می‌کنند و آسیبی ندیده اند.

آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین

زاخارووا در بخش دیگری از سخنانش گفت: آمریکا مسئول رویدادهای جاری است و باید جزئیاتی در مورد آنچه در اوکراین انجام می‌داد، ارائه دهد. آمریکا به آزمایش تسلیحات بیولوژیکی در خارج از خاک خود و نزدیک مرزهای ما ادامه می‌دهد».

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می‌گوید اوکراین با حمایت آمریکا مشغول توسعه سلاح‌های بیولوژیکی بوده است و از واشنگتن خواست جزئیات برنامه بیولوژیکی خود که در اوکراین در حال توسعه است را افشا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=366060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. بله شما درست میگین این ناتو بود که حمله کرد این ناتو جنایتکار هستش که شهر های اکراین رو بمب بارون می کنه مرگ بر ناتو که باعث این جنگ شده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر