2
فتح‌آبادی:

سرخابی‌ها برای نباختن وارد زمین می‌شوند

  • کد خبر : 366488
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

پیشکسوت فوتبال ایران که سابقه بازی در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارد گفت:‌ سرخابی‌ها برای نباختن وارد زمین می‌شوند اما معتقدم استقلال شانس بیشتری برای بُرد و قهرمانی دارد.

فتح آبادی: سرخابی‌ها برای نباختن وارد زمین می‌شوند/ شانس استقلال بیشتر است

به گزارش افق نیوز، غلامرضا فتح‌آبادی با اشاره به اینکه شرایط شهرآورد نیز مانند بازی‌های گذشته است، اظهار داشت: چیزی که باعث نگرانی می‌شود شرایط هواداران است که به خاطر تعصب و علاقه به برد تیم مورد علاقه، بازیکن‌ها و کادر را تحت فشار گذاشته و اعضای دو تیم به علت ترس از دست دادن جایگاه، نمی‌توانند تمرکز لازم را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد:‌ هرچند پرسپولیس در خط دفاع و درون دروازه ضعف دارد اما خط هافبک قدرتمندی را با وحید امیری، مهدی ترابی و امید عالیشاه تشکیل داده که توانایی جبران این ضعف را دارند و به خط هافبک استقلال غلبه خواهند کرد. با اینکه سیستم دفاعی در استقلال با ۳ دفاع جوابگو بوده است اما مربیان تنها ۳۰ درصد موثر خواهند بود و باقی تاثیر را باید از بازیکنان دانست.

این بازیکن پیشکسوت درباره کیفیت و نتیجه بازی گفت: خیلی وقت است که بازی دلچسبی از این دو تیم دیده نشده و هر دو تیم تنها برای نباختن وارد زمین می‌شوند اما استقلال لیاقت خود را برای قهرمانی نشان داده است. با اینکه امید زیادی به گل‌زنی بازیکنان نیست، مگر بازیکنان خارجی نجات بخش تیم خود شوند.

فتح آبادی از خاطرات خوب و بد خود در دوران بازی‌اش اظهار داشت: رو به روی ۱۲۰ هزار تماشاگر به میدان رفتیم که این بازی با تساوی یک بر یک همراه شد.

وی بدترین خاطره خود را شکست سه بر صفر توصیف کرد و اظهار داشت: رفتار برخی مربیان قبل از بازی منجر به ایجاد تنش و بحث در رختکن شد که به این موضوع تاکنون اشاره نشده است. در نهایت آن بازی را در استقلال سه بر صفر باختیم.

شهرآورد پایتخت، عصر روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. هم اکنون استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین است و پرسپولیس با ۴۸ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

منبع: ایرنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=366488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر