2

زنان بدکاره و فاحشه خیلی زودتر از عالمان مسیحی وارد ملکوت خداوند می شوند.+ تصویر

  • کد خبر : 3686
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۶

سبقت زنان بدکاره بر عالمان دینی مسیحی! کشیش هرمز شریعت یکی از مجریان توانمند شبکه فارسی زبان محبت در برنامه خود تحت عنوان ‘درس های زندگی’ مدعی شد که در آیین مسیحت زنان بدکاره و فاحشه خیلی زودتر از عالمان دینی وارد ملکوت خداوند می شوند. کشیش هرمز شریعت که یکی از بنیانگذاران و مجریان […]

سبقت زنان بدکاره بر عالمان دینی مسیحی!

کشیش هرمز شریعت یکی از مجریان توانمند شبکه فارسی زبان محبت در برنامه خود تحت عنوان ‘درس های زندگی’ مدعی شد که در آیین مسیحت زنان بدکاره و فاحشه خیلی زودتر از عالمان دینی وارد ملکوت خداوند می شوند.

کشیش هرمز شریعت که یکی از بنیانگذاران و مجریان توانمند شبکه محبت و سازمان کلیسای ایرانیان است در برنامه خود تحت عنوان درس¬های زندگی در یک ادعای عجیب اظهار می کند که در آیین مسیحت زنان بدکاره ی اجتماع که به عنوان یکی از معظلات اجتماعی در هر جامعه ای مطرح هستند خیلی زود تر از عالمان دینی و اخلاق مدران جامعه وارد ملکوت خداوند می شوند.
این ادعا در حالی مطرح می شود که تمام جوامع بشری با رویکرد های مختلف برنامه های اجتماعی خاصی را برای جلو گیری از معضل بی بندوباری اجتماعی دارند. لازم به یادآوری است که مجریان این شبکه در قالب تبشیر و تبلیغ مسیحیت به صورت غیرمستقیم قباحت فاحشه گری را از بین می برند و تبلیغ اباحه گری می نمایند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3686

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر