2

امیر عابدینی:”هیچ پولی برای خرج کردن نداریم!”

  • کد خبر : 36863
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۶

“فعلاً که قرارداد بازیکنان را ثبت کرده ایم ولی هیچ چیز نداریم و منتظر هستیم فرجی حاصل شود!”

افق:(ofoghnews.ir) مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه قرارداد بازیکنان تیمش به ثبت رسیده و آنها برگه تسویه حساب خود را امضا کرده اند، گفت: “هیچ پولی برای خرج کردن نداریم!”

امیر عابدینی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت باشگاه داماش اظهار کرد: “دوشنبه با بازیکنان جلسه داشتیم و قرارداد آن ها را منعقد کردیم و آن ها هم برگه تسویه حساب خود را امضا کردند و با جیب خالی از باشگاه رفتند! بازیکنان ما پذیرفتند که پولهایشان را بعدا بگیرند.”

وی ادامه داد: “تیم بسته شده و امروز (سه شنبه) هم در دیداری تدارکاتی به مصاف مس سرچشمه می رود. امیدوارم تیم ما در فصل آینده موفق باشد. ما واقعا بی پول ترین تیم ایران هستیم و هنوز نتوانسته ایم کاری کنیم و در واقع چیزی نداریم. ممکن است باشگاهی مثل ذوب آهن کم خرج کرده باشد اما ما هیچ پولی نداریم که خرج کنیم!

عابدینی همچنین با بیان این که متقاضیان خرید امتیاز داماش از بالا بودن قیمت باشگاه گلایه دارند افزود: “فعلاً که خریداران می آیند، مذاکره می کنند و می روند ولی بحث همه این است که قیمت اولیه امتیاز باشگاه بالاست. در حال حاضر اگر کسی بخواهد داماش را بخرد باید ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بپردازد تا پس از آن هم درباره نحوه پرداخت بدهی هایمان که حدود ۲ میلیارد تومان است تصمیم بگیریم.”

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که با وضعیت مالی باشگاه چقدر امیدوار است تیمش مانند فصل قبل نتایج قابل قبولی کسب کند، گفت: ما که هر بازیکنی را جذب کردیم گفتیم فعلاً پولی نداریم ولی آن ها آمدند. واقعیت این است که ممکن است ما حتی پولی برای گرفتن هتل در خارج از گیلان یا خرید بلیت هواپیما نداشته باشیم و در حال حاضر نگران این مساله هستیم. اگر فدراسیون در مساله مالیات بازیکنان دخالت نمی کرد شاید ما و برخی تیم های دیگر در خصوص ثبت قراردادهایشان هم به مشکل برمی خوردند”

عابدینی در پایان گفت: “فعلاً که قرارداد بازیکنان را ثبت کرده ایم ولی هیچ چیز نداریم و منتظر هستیم فرجی حاصل شود!”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=36863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر