1

خبری که به شدت گل محمدی را ناراحت و عصبانی کرد

  • کد خبر : 371631
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵

شرزود تمیروف در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار دارد و مذاکره او با باشگاهی دیگر گل‌محمدی را عصبانی کرده است.

شرزود تمیروف مهاجم ازبک پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی سال قبل به پرسپولیس اضافه شد، نتوانست آن مهاجم گلزنی که پرسپولیسی‌ها انتظار داشتند باشد و بعد از چند بازی انتقادات نسبت به عملکرد این بازیکن بسیار زیاد شد.

بیشتر بخوانید:

تسویه حساب شخصی یک پرسپولیسی با یحیی

تمیروف که با پرسپولیس قرارداد دارد، آینده نامشخصی در پرسپولیس دارد و با وجود شرکت در تمرینات تیمش مشخص نیست در پرسپولیس خواهد ماند یا خیر. این بازیکن ازبک که چند تیم لیگ برتری را خواهان خود می‌بیند، منتظر نظر نهایی یحیی گل محمدی بود تا تکلیفش مشخص شود. سرمربی پرسپولیس هم به مدیران این باشگاه اعلام کرد در صورت جذب ۲ مهاجم خارجی موافق جدایی تمیروف است.

بعد از خرید لوکادیا باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا یک مهاجم خارجی دیگر جذب کند. به این ترتیب جدایی مهاجم ازبک قطعی خواهد بود.

درحالیکه از پیکان به عنوان مشتری جدی تمیروف یاد می‌شود، خبری در فضای مجازی در خصوص علاقه فولاد به جذب این بازیکن و مذاکره با این بازیکن  منتشر شد که البته این خبر بلافاصله از سوی باشگاه فولاد تکذیب شد.

با این حال به گوش یحیی گل محمدی رسیده بود که یکی از مربیان فولاد در یکی از هتل‌های تهران با تمیروف مذاکراتی را انجام داده و همین موضوع تعجب و البته ناراحتی یحیی را در پی داشت. سرمربی پرسپولیس معتقد بود این کار غیرحرفه ای است و باشگاه فولاد نباید درست قبل از بازی این تیم مقابل پرسپولیس با بازیکن حریف مذاکره می‌کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=371631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر