3

آتش بازی یکی از بمب‌های پرسپولیس شروع شد/ ارزش پاس‌های طلایی شماره ۵ مورد علاقه یحیی

  • کد خبر : 372464
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست پرسپولیس نقش کلیدی در پیروزی هفته گذشته تیمش داشت.

دانیال اسماعیلی‌فر به پرسپولیس پیوست/عکس

در بازی پرسپولیس و هوادار تمام توجهات به سعید صادقی معطوف شد. ستاره‌ای که با ۲ گلی که زد از زیر بار فشاری که بابت خرید پرسروصدایش متحمل می‌شد، خارج شد. در این میان اما در درخشش سعید صادقی یک اتفاق نادیده گرفته شد. در این بازی یکی دیگر از خریدهای پرسپولیس هم از انتخاب یحیی گل‌محمدی دفاع کرد. بازیکنی که در درخشش صادقی نقش داشت و مهم‌تر از ۲ گل این بازیکن، شکل‌گیری این زوج قدرتمند در جناح راست است که می‌تواند خبر بهتری برای کادرفنی پرسپولیس باشد. صحبت از دانیال اسماعیلی‌فر است. بازیکنی که به واسطه جانشینی رامین رضاییان او هم زیر ذره‌بین قرار داشت.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل پرسپولیس به سیم آخر زد/ ماجرا چیست ؟

اسماعیلی‌فر روی صحنه گل اول پرسپولیس علاوه بر پاس‌گل، پاس به صادقی که شروع‌کننده حرکت تیمی پرسپولیس بود را ارسال کرد. علی نعمتی قصد تعویض جناح بازی را داشت و این‌کار را به واسطه دانیال و یک‌ودوی بسیار خوب او با سعید صادقی انجام داد. حرکت زیبایی که به دومین گل لوکادیا در این فصل منجر شد.

گل دوم هم با پاس فوق‌العاده سروش رفیعی به دانیال اسماعیلی‌فر آغاز شد. این‌بار نوبت دانیال بود که جناح بازی را عوض کند و او این کار را به خوبی انجام داد و با یک پاس عالی، مهدی ترابی را در آن سمت زمین صاحب توپ کرد. پاس ترابی به علی نعمتی و بعد هم پاس به سعید صادقی که البته با اشتباه بازیکن هوادار در رسیدن توپ به این بازیکن همراه شد هم  گل دوم این بازی را رقم زد.

دانیال اسماعیلی فر

اگرچه یک پاس گل به نام دانیال اسماعیلی‌فر ثبت شد اما پاس گل سوم را هم می‌توان به اسم این بازیکن نوشت. دخالت بازیکن هوادار و برخورد توپ مانع از این شد که این اتفاق بیفتد اما این مساله چیزی از ارزش‌های پاس طلایی شماره ۵ پرسپولیس کم نمی‌کند. پاس لوکادیا را اسماعیلی‌فر در شرایطی نامتعادل و در حالی که بازیکن هوادار برای او مشکل‌ساز شده بود، بدون این که توپ را استپ کند برای سعید صادقی فرستاد. او هم در شرایطی که بازیکن هوادار به او کمک کرد توپ را استپ کرده و دبل خود را کامل کرد.

با توجه به خطای هند دانیال و گل هوادار از روی نقطه پنالتی، شماره ۵ را می‌توان پایه‌گذار هر ۴ گل این بازی دانست! اسماعیلی‌فر بازیکنی بود که بیشترین پاس ارسالی را برای سعید صادقی داشت و یکی از دلایل درخشش این بازیکن را می‌توان در همین هماهنگی دانست. شکل گرفتن زوج جناح راست پرسپولیس، خیال یحیی گل‌محمدی را بابت بازی‌های بعدی راحت‌تر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=372464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. کجاش بمبه بعدشم کدام پاسهای طلایی تو این ۶ بازی تا حالا کلی پاس اشتباهی به حریف داده در کل عملکردش خوب نیست بمب واقعی رامین بود که رفت سپاهان شک نکنید بجای دانیال رامین را داشتیم تا حالا چند برابر دانیال پاس گل داده بود رامین ی پرسپولیسیه اصیل بازیکن ناب ملی پوش لژیونر سابقه بازی تو اروپا که دانیال انگشت کوچیکه رامین نمیشه ولی دانیال چی فقط بلده پاس اشتباهی به حریف بده و ی موقعیت خوب تیم را هدر بده حالا ی پاس گل هم بده هنر که نکرده ولی در کل یحیی حماقت کرد دانیال را به رامین ترجیح داد کیروش رامین را دعوت کرد تیم ملی ولی اصلا دانیال را عدد حساب نکرد چرا چون تیم ملی جای بازیکنای بزرگ و درجه یکه نه امثال دانیال

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر