3

حسرت بزرگی که کی‌روش به دل ۲ پرسپولیسی گذاشت

  • کد خبر : 373575
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۱۹

خط خوردن دو هافبک تکنیکی از لیست تیم ملی پیش از جام جهانی ۲۰۱۴ آن هم در اوج آمادگی حسرت بزرگی در زندگی‌ فوتبالی آن‌ها بود.

حذف ۲ پرسپولیسی از لیست جام جهانی/ درگیری با کاپیتان استقلالی دلیل تصمیم مهم کی روش؟

به گزارش خبرگزاری افق، محمدرضا خلعتبری و پیام صادقیان دو بازیکنی بودند که در اوج دوران آمادگی خود به شکل غیر منتظره‌ای از فهرست تیم ملی جا ماندند. پس از جا ماندن این دو هافبک از لیست تیم ملی حرف و حدیث‌های زیادی نسبت به خط خوردن آن‌ها شنیده می‌شد. برخی‌ها می‌گفتند این دو بازیکن مقابل استقلال و در طول بازی با نکونام درگیر شدند که همین مساله باعث خط خوردن‌شان شد.

برخی دیگر دلیل این مساله را حضور نیافتن آن‌ها در کارهای دفاعی می‌دانستند. مثلا این‌که کی‌روش به این نتیجه رسیده بود خلعتبری و صادقیان در بازی دفاعی نقطه‌ ضعف‌هایی دارند و با ذهنیت کی‌روش برای جام جهانی هم‌خوانی ندارند. کی‌روش نمی‌خواست در تقابل با نیجریه، آرژانتین و بوسنی با توجه به قدرت تهاجمی حریف لحظه‌ای از دفاع غافل شود.

این شایعه هم مطرح شده بود که تصویر خلعتبری در اردوی اتریش کنار یک آهنگساز غیرمجاز علت خط خوردن او بوده است. البته کی‌روش هیچوقت مربی توصیه‌پذیری نبود و شاید همین مساله برخی از ادعاها را رد کند.

پیام صادقیان در اردوی آفریقای جنوبی در لیست تیم ملی حضور داشت و پس از آن خط خورد. خلعتبری نیز در آخرین اردوی تیم ملی در اتریش در لیست تیم ملی بود اما در لیست نهایی جایی نداشت. از اردوی اتریش سوشا مکانی و سردار آزمون هم حذف شدند اما آن چنان حاشیه‌ زیادی در پی خط خوردن این دو بازیکن شکل نگرفت. پیش از این کی‌روش سابقه خط زدن بازیکنانی از جمله مهدی رحمتی و هادی عقیلی را از لیست تیم ملی داشت.

حضور در جام جهانی آنقدر در زندگی هر فوتبالیست تاثیرگذار است که می‌توانست مسیر فوتبالی صادقیان و خلعتبری در جام جهانی را تغییر دهد. حسرت بزرگی که این دو بازیکن را در اوج آمادگی از مسیرشان خارج کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=373575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر