1

باید پیذیریم رونالدو تمام شده است

  • کد خبر : 374937
  • ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵

کریستین اریکسن، هافبک باتجربه منچستریونایتد ، تایید کرد که بازیکنان این تیم با جدایی کریس رونالدو کنار آمده‌اند.

باید پیذیریم رونالدو تمام شده است

رونالدو که به دلیل غیبت در تمرینات پیش فصل، از دیدارهای ابتدایی در ترکیب اصلی قرار نگرفته بود، پیش از جام جهانی مصاحبه ای تند علیه اریک تن هاخ و مالکان منچستریونایتد انجام داد که به جدایی او از این باشگاه منجر شد.

در حالی که این ستاره پرتغالی هنوز نتوانسته باشگاه جدیدی پیدا کند، منچستریونایتد در اولین دیدارش در لیگ برتر بعد از پایان جام جهانی، شب گذشته موفق شد در خانه مقابل ناتینگهام فارست به پیروزی ۳-۰ دست پیدا کند.

در این دیدار مارکوس راشفورد نمایش درخشانی داشت و علاوه بر زدن گل اول، پاس گل دوم را هم برای آنتونی مارسیال فراهم کرد و اریکسن معتقد است آمادگی این ستاره انگلیسی کمک خواهد کرد تا شیاطین سرخ در ادامه فصل نتایج بهتری بگیرند.

او به خبرنگاران گفت:”اول از همه بگویم که ما ناراحتیم که رونالدو بخشی از تیم نیست. میراث و نام او در هر باشگاهی بسیار ویژه است. من خیلی خوش شانس بودم که کنار او بازی کردم.

اما فوتبال ادامه دارد. بازی بعدی از راه می رسد و مردم آنچه قبلا رخ داده را فراموش می کنند و تمرکز ما حالا واقعا اینطور است که او دیگر اینجا نیست.

می‌توانید ببینید که رشفورد بعد از جام جهانی با اعتماد به نفس برگشته است. من بازی های او در جام جهانی را زیاد ندیدم اما او در فرم خوبی برگشته است و خوشبختانه او می تواند این فرم را به منچستریونایتد انتقاد بدهد.

او خیلی خوب بازی کرد و خوشبختانه من هنوز در دیداری حضور نداشتم او بد بازی کرده باشد. او با اعتماد به نفس و آماده به نظر می رسد و می توانید این را در حرکاتش ببینید. این خیلی خوب است و امیدوارم ادامه پیدا کند.”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=374937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر