3

پای ابراهیم رئیسی به ماجرای بدهی عجیب استقلال باز شد

  • کد خبر : 376239
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از دولت محترم و رئیس جمهور درخواست می‌کنیم کمک‌مان کنند تا معضل بدهی به استراماچونی را حل کنیم.

محمد مومنی

محمد مومنی درباره برتری ۲ بر صفر استقلال مقابل ملوان انزلی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: بازی بسیار روان و خوبی بود. دو تیم استرس زیادی نداشتند چون با توجه به انجام بازی رفت و برگشت در لیگ برتر شناخت نسبی از یکدیگر داشتند. در نیمه دوم، اصرار استقلال به کارهایی که تمرین کرده بود، نتیجه داد و به گل رسید. فراموش نکنیم استقلال تا قبل از ۱۰ نفره شدن ملوان در زدن ضربات آخر مشکل داشت ولی با خروج یک بازیکن فضای بیشتری ایجاد شد و از روی ضربات ایستگاهی یا سانتر از جناحین به گل رسید.

وی با بیان اینکه تفکرات ریکاردو ساپینتو در استقلال پخته‌تر شده است، تصریح کرد: دوست دارم از عمق خط دفاعی بیشتر بهره ببریم چون توانایی زیادی با توجه به حضور مهدی قایدی داریم که هم کنترل توپ خوبی دارد و هم چابکی آن را. اگر آرش رضاوند مقداری مسلط‌تر و دقیق‌تر پاس بدهد که توانایی‌اش را نیز دارد، به تنوع تاکتیکی بیشتری خواهیم رسید. به این موضوع هم اشاره کنیم که استقلال کمتر موقعیت می‌دهد و اگر هم اینگونه شود سید حسین حسینی درون دروازه ایستاده است و اجازه باز شدن دروازه را نمی‌دهد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه علی فتح‌الله‌زاده اعلام کرده وزارت ورزش و جوانان مثل پرونده بدهی پرسپولیس به گابریل کالدرون، به استقلال برای پرداخت مطالبات استراماچونی کمک کند، گفت: حق با فتح‌الله‌زاده است و شکی در آن نیست. تا جایی که اطلاع داریم پول کالدرون را وزارت ورزش پرداخت کرد. از وزیر محترم ورزش و همچنین وزارت دارایی و اقتصاد انتظار داریم استرس و فشار زیادی که روی مدیران باشگاه وجود دارد را با برنامه‌ریزی بردارند. اینجا مسئله فقط استقلال نیست، بحث مملکت است. مدیران قبلی کاری کرده‌اند که ما باید پاسخگو باشیم. فتح‌الله‌زاده فشار زیادی را تحمل می‌کند و باید مسئولان بالادستی تصمیم‌گیری و مشکل را حل کنند. از دولت محترم، رئیس جمهور و وزار درخواست کمک به استقلال را داریم تا معضل بدهی به استراماچونی را حل کنیم و برای حضور در آسیا دچار مشکل نشویم.

مومنی در واکنش به اظهارات حسن روشن علیه ریکاردو ساپینتو خاطرنشان کرد: آقای روشن از افتخار باشگاه استقلال است و قلباً او را دوست دارم ولی بهتر است کمک کنیم. تیم نیاز دارد که همه با هم باشیم. درست است که روشن بیرون از گود است اما همیشه با استقلال بوده و جزو کسانی است که حرف‌هایش سند است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=376239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر