1

ادامه انتقادها به بیرانوند/ یدالله اکبری: حرکت بیرانوند توهین‌آمیز بود

  • کد خبر : 378923
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳

هافبک اسبق آبی‌پوشان گفت خط هافبک استقلال در دربی ضعیف عمل کرد و به همین دلیل توپ خوبی به مهاجمان نرسید.

ادامه انتقادها به بیرانوند/ یدالله اکبری: حرکت بیرانوند توهین‌آمیز بود

یدالله اکبری درباره شکست استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنان تیم استقلال در این بازی فوتبال همیشگی خود را ارائه ندادند و شباهتی به استقلال هفته‌های گذشته نداشت. شاید بهتر است بگویم  تیم ساپینتو بازی نیم فصل را ارائه داد که شتابزده و بدون برنامه بود.

وی افزود: پرسپولیسی‌ها به خوبی استقلال را آنالیز کرده بودند و راه های نفوذ را از کناره ها و عمق بسته بودند و متاسفانه استقلال جوری بازی کرد که مورد علاقه تیم گل محمدی بود.

اکبری در ادامه خاطرنشان کرد: خط هافبک استقلال در دربی ضعیف عمل کرد و به همین دلیل توپ خوبی به مهاجمان نرسید. در نیمه دوم هم که ساپینتو تغییر سیستم داده بود و بازی مستقیم روی آورد، هافبک‌های استقلال نتوانستند کاری کنند و میانه میدان را به هافبک‌های پرسپولیس واگذار کرده بودند.

هافبک پیشین آبی‌پوشان در ادامه تاکید کرد: استقلال در این فصل مشکلات بسیار زیادی داشت و ساپینتو به رغم اینکه چنین مشکلاتی داشت و خودش تیم را نبسته بود نتایج خوبی را در نیم فصل دوم گرفت و توانست از استقلال یک تیم مدعی بسازد که اتفاقا فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد.

اکبری در پایان در خصوص حرکت علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس گفت: هرگز دروازه‌بان تیم ملی نباید چنین حرکتی را انجام می‌داد. او دروازه‌بان تیم ملی است که همیشه رفتارهای خوبی هم از خود برجای گذاشته است. واقعا نمی‌دانم چرا چنین کاری انجام داده است در آن شرایط که هواداران استقلال که از شکست تیم‌شان ناراحت بودند این حرکت یک نوع توهین تلقی می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=378923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر