5

سیم‌کارت بدون فیلتر برای خارجی‌ها به کجا رسید؟

  • کد خبر : 378946
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

وزیر گردشگری گفت: ما می‌توانیم پیام رسان‌های داخلی را برای ایرانیانی که خارج از کشور می‌روند یا برای گردشگران خارجی توجیه و توصیه کنیم. ولی تا زمانی که این برناهم‌ها تعمیم پیدا کند و عادت شود نیاز به زمان داریم و اینها حداقل خدمات اولیه است که باید در اختیار گردشگر خارجی قرار گیرد.

به گزارش  خبرگزاری افق :وزیر گردشگری گفت: ما هم‌چنان معتقدیم که باید سیم کارت مناسب برای رفع نیاز گردشگران تامین شود.

عزت‌الله ضرغامی در حاشیه نشست هیات دولت در رابطه با سیم کارت‌های بدون فیلتر برای گردشگران تصریح کرد: ما هم‌چنان معتقدیم که باید سیم کارت مناسب برای رفع نیاز گردشگران تامین شود و این کار استدلال دارد نه تنها برای آنها (گردشگران خارجی) بلکه برای مجموعه های اصلی در کشور که خدمات مسافری می دهند باید این ظرفیت برای آنها فراهم شود. بعد از پیشنهادی که من دادم در کمیته‌های مربوطه که مسئول رسیدگی به این موضوع هستند مساله بررسی شده و تا حد زیادی مورد تصویب قرار گرفته و امیدوارم در چند روز آینده که نتیجه اعلام می شود بتوانیم این امکان را برای گردشگران فراهم کنیم.

 وزیر گردشگری گفت: ما می‌توانیم پیام رسان‌های داخلی را برای ایرانیانی که خارج از کشور می‌روند یا برای گردشگران خارجی توجیه و توصیه کنیم. ولی تا زمانی که این برناهم‌ها تعمیم پیدا کند و عادت شود نیاز به زمان داریم و اینها حداقل خدمات اولیه است که باید در اختیار گردشگر خارجی قرار گیرد و اگر فراهم نشود نمی‌توانیم انتظار رونق گردشگری را داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=378946

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر