1

جزئیات برگزاری بزرگترین نمایشگاه صنعت مالی کشور

  • کد خبر : 379846
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

نمایشگاه صنعت مالی از ۱۷ تا ۱۹ خرداد در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

مهدی محمدی؛ رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد در نشست خبری پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور گفت: نمایشگاه صنعت مالی در خرداد ماه برگزار می‌شود. یکی از تفاوت این نمایشگاه با گذشته تغییر نام آن به نمایشگاه صنعت مالی است. نام‎گذاری امسال به عنوان صنعت مالی به عنوان یک پیشران در مهار تورم و رشد تولید است.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه اطلاعات به مخاطبان تخصصی، عمومی، کودک و نوجوان است. تلاش شده تمام غرفه‌ها و شرکت‌کنندگان در شواری سیاست گذاری به تحقق و ترویج شعار سال بپردازد، تاگامی برای تحقق شعار سال باشد و از همه شرکت‌کنندگان خواسته ایم نقطه‌نظر و نگاه ابتکارانه خود در حوزه شعار سال را با ما در میان بگذارند.

محمدی با اشاره به اینکه سازمان گمرک و امور مالیاتی نیز در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد، گفت: در حوزه گمرک در این نمایشگاه به دنبال شفافیت و رفع گلوگاه های فساد هستیم. تسریع فرایند گمرکی نیز امری مهم است زیرا فرآیند کد اقتصادی با مشکلاتی روبه رو است. در حوزه مالیات نیز تحول دیجیتال برای مودیان مطرح است و نقش کنترل مالیاتی در اقتصاد ایران نیز پیگیری می‌شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد در رابطه با رویکرد این نمایشگاه در هر حوزه، گفت: رویکرد بورسی ما در این نمایشگاه توسعه و ترویج سهام‌داری غیرمستقیم و توسعه و ارتقاء سواد مالی است. رویکرد این نمایشگاه در حوزه بانکداری حوزه‌های فناورانه و بانکداری الکتروتیک و بانکداری دیجیتال است. همچنین افزایش شفافیت در حوزه بانکداری را پیگیری می‌کنیم و افشاء صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی نیز در همین راستا است. رویکرد این نمایشگاه در حوزه صنعت بیمه، توسعه و ترویج ابزار‌ها و محصولات جدید در این صنعت است. همچنین دیجیتالی شدن در فرایند ارزیابی و پرداخت خسارات نیز پیگیری می‌شود.

وی افزود: از اعضای سیاست‌گذاری این نمایشگاه دبیر کل کانون بانک‌های خصوصی و دبیر کل بانک‌های خصوصی نیر حضور دارند. تلاش شده است این نمایشگاه در فضای تعاملی برگزار شود و بر پنل‌ها و آموزش‌های جدید تمرکز داریم. در این نمایشگاه دستگاه‌ها میز خدمت راه اندازی می‌کنند تا به امورات مردم پاسخ داده شود.

محمدی در پایان صحبت‌های خود گفت: نمایشگاه صنعت مالی از ۱۷ تا ۱۹ خرداد در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=379846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر