1

لزوم تشکیل کمیته ای برای بررسی مشکلات بخش کشاورزی

  • کد خبر : 38342
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۳

معاون اول رییس جمهور گفت:پیشنهادات و ایده های مجمع می تواند نقش موثر و سازنده ای در تصمیمات و بهبود وضعیت کشاورزی کشور داشته باشد.

افق نیوز:(ofoghnews.ir) معاون اول رییس جمهور با اشاره به دانش و تجربیات موجود در مجمع ملی خبرگان کشاورزی، بر ضرورت حضور نماینده این مجمع در جلسات تصمیم گیری و سیاستگذاری در زمینه کشاورزی تاکید کرد و گفت: پیشنهادات و ایده های مجمع می تواند نقش موثر و سازنده ای در تصمیمات و بهبود وضعیت کشاورزی کشور داشته باشد.

محمدرضا رحیمی عصر امروز(شنبه) در جلسه مجمع ملی خبرگان کشاورزی کشور از اعضای این مجمع خواست مشکلات و ضعف های موجود در بخش کشاورزی را تشریح و پیشنهادات، راهکارها و برنامه های عملی خود را برای از میان برداشتن موانع و دستیابی به تولید هرچه بیشتر ارائه دهند.

معاون اول رییس جمهور همچنین بر لزوم تشکیل کمیته ای برای بررسی مشکلات بخش کشاورزی و جمع بندی موضوعات و پیشنهادات برای طرح در نشست سالیانه مجمع ملی خبرگان کشاورزی تاکید کرد.

در این جلسه اعضای مجمع طی گزارشی، مشکلات و موانع موجود را مطرح کردند و در خصوص موضوعات مختلفی همچون آبیاری، خشکسالی، کود، دامپروری، زراعت و مسائل بیمه ای بحث و تبادل نظر شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38342

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر