4

مسکن مهر دست دلالان در زمینه مسکن را بست

  • کد خبر : 40865
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۲

امروز کلیه کسانی که فاقد مسکن بوده‌اند و در مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌اند به آرزوی خود در زمینه داشتن مسکن رسیده‌اند و یا به زودی خواهند رسید.

افق(ofoghnews.ir): معاون اول رییس‌جمهور صبح امروز در مراسم افتتاح ده هزار و ۱۲۲ مسکن مهر در استان تهران با اشاره به این‌که ساخت مسکن مهر در کشور یک انقلاب بود، گفت: در واقع مسکن مهر دست دلالان در زمینه مسکن را بست.

محمدرضا رحیمی که در مجموعه مسکن مهر ضیاءآباد اسلام‌شهر حضور پیدا کرده بود و در جمع مردم این منطقه سخن می‌گفت، با ابراز خرسندی از افتتاح واحدهای مسکونی مهر اظهار داشت: از خداوند می‌خواهم که شما عزیزان شادمانه در این خانه‌ها زندگی کنید و در واقع زندگی پر از عشق و محبت در این منازل مسکونی داشته باشید.

وی با اشاره به این که امروز بیش از ده هزار واحد مسکن مهر در استان تهران افتتاح شده گفت: انشاءالله چند هفته دیگر نیز در حضور رییس‌جمهور هزاران واحد دیگر نیز تحویل کسانی خواهد شد که در مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان این‌که ساخت مسکن مهر در کشور یک انقلاب بود که به مدیریت دولت آقای احمدی‌نژاد آغاز شد، اظهارداشت: تا کنون بیش از ۴ میلیون و ۱۱۰ هزار واحد مسکونی مهر در سراسر کشور در شهرها و روستاها در این مدت ساخته شده و تحویل مالکان آن شده و مابقی نیز انشاءالله در ماه‌های آینده در سراسر کشور تحویل کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند، داده خواهد شد.

وی با تاکید بر این‌که ساخت مسکن مهر یک انقلاب بزرگ در زمینه مسکن است، گفت:‌ اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، برای فاقدین مسکن دشوار بود که بتوانند صاحب مسکن شوند .

رحیمی ادامه داد: اخلال‌گران و کسانی که به دنبال سود و غارت بودند هر روز قیمت‌های مسکن را به صورت روزانه بالا می‌بردند و می‌خواستند قیمت‌های آن را به عدد نجومی برسانند به نحوی که حتی افراد در خواب هم نبینند که فاقد مسکن هستند، ولی امروز اتفاق مبارکی رخ داده و دست دلالان در این زمینه بسته شده است.

وی با بیان این‌که در این دولت تعداد قابل توجهی از مردم در سراسر کشور صاحب مسکن شده‌اند، گفت: امروز کلیه کسانی که فاقد مسکن بوده‌اند و در مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌اند به آرزوی خود در زمینه داشتن مسکن رسیده‌اند و یا به زودی خواهند رسید.

وی گفت:‌امیدواریم که این نهضت در زمینه ساخت مسکن در دولت‌های بعدی نیز دنبال و پیگیر شود.

رحیمی در ادامه با بیان این‌که خداوند را سپاسگذاریم که در این دولت توفیق پیدا کردیم خدمتگزار مردم باشیم به ساخت برخی از پروژه‌های دیگر در اسلامشهر در کنار ساخت مسکن در این منطقه اشاره کرد و گفت: طبق آنچه که مسوولان مربوط گفته‌اند ظرف‌ ماههای دیگر و یا ابتدای سال آینده مردم عزیز اسلامشهر صاحب مترو نیز خواهند شد.

در این مراسم علاوه بر معاون اول رییس‌جمهور نیکزاد وزیر راه و شهرسازی و همچنین تمدن استاندار تهران و تعدادی از مقامات شهرستان اسلامشهر حضور داشتند.

بنابراین گزارش از ده هزار و ۱۲۲ مسکن مهر افتتاح شده در تهران سه هزار واحد آن در شهرستان اسلامشهر قرار دارد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر