2

برای پیدا کردن اسامی مناسب به شاهنامه مراجعه کنید .

  • کد خبر : 406
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۷

امامعلی رحمان، رئیس جمهور تاجیکستان روز پنجشنبه از مردم کشورش خواست ضمن خودداری از انتخاب اسامی عجیب و غریب برای کودکان، برای پیدا کردن اسامی مناسب به شاهکار ادبیات فارسی یعنی کتاب شاهنامه مراجعه کنند. رحمان از والدین این کشور خواست برای انتخاب اسامی فرزندان خود کتاب حماسی شاهنامه را که فردوسی شاعر مطرح ادب […]

امامعلی رحمان، رئیس جمهور تاجیکستان روز پنجشنبه از مردم کشورش خواست ضمن خودداری از انتخاب اسامی عجیب و غریب برای کودکان، برای پیدا کردن اسامی مناسب به شاهکار ادبیات فارسی یعنی کتاب شاهنامه مراجعه کنند. رحمان از والدین این کشور خواست برای انتخاب اسامی فرزندان خود کتاب حماسی شاهنامه را که فردوسی شاعر مطرح ادب فارسی یک هزار سال قبل نوشت، بخوانند.

رئیس جمهور تاجیکستان گفت quotation mark پدر و مادرها، اگر می خواهید اسامی مناسب، خوب و زیبایی را انتخاب کنید، کتاب شاهنامه و یا آثار کلاسیک نویسندگان تاجیک را مطالعه کنید.

quotation mark وی در جمع گروهی از کودکان تاجیکستانی که از تلویزیون دولتی نیز پخش می شد، گفت quotation mark من در زمان انتخاب مقامات برای مناصب بالای دولتی، به اسامی افراد توجه می کنم.

quotation mark امامعلی رحمان گفت اسامی که برای کودکان انتخاب می شود باید زیبا باشد زیرا این اسامی نقش مهمی در تعیین سرنوشت کودک از لحظه تولد وی دارند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از دوشنبه، تاجیکستان از زمان فروپاشی نظام شوروی در سال ۱۹۹۱ همواره تلاش کرده است از میزان وابستگی فرهنگی اش به روسیه بکاهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر