3

فشار زیادی روی کی‌روش آوردیم و باید از او حمایت کنیم.

  • کد خبر : 40963
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۶

ما باید به تفکرات سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم. کی‌روش مربی روز اول نیست. او دارد دست به عصا کار می‌کند و این به دلیل فشار زیادی است که روی او ایجاد کردیم.

افق(ofoghnews.ir): عبدالله ویسی سرمربی پیکان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی برابر آلومینیوم هرمزگان در مورد بازی فردا و غیرقابل پیش بینی بودن لیگ گفت: بازی خیلی سختی در پیش داریم. آلومینوم تیمی ‌است که تاکتیک دفاعی خود را اجرا می‌کند و از گل‌های زده و خورده این تیم به آسانی می‌توان این موضوع را فهمید. این تیم خیلی جنگنده و قلدر بازی می‌کند. وی افزود: میثاقیان مربی زحمت‌کش و قابل احترامی است. باید تفکر‌ات دفاعی این تیم را خنثی کنیم و به دروازه آنها برسیم. نزدیکی تیم‌ها به یکدیگر باعث شده بازی‌های لیگ برتر غیرقابل پیش‌بینی باشد. این مسئله به دلیل پیشرفت فوتبال ایران است. قبلا تیم‌های شهرستانی مقابل پرسپولیس و استقلال با استرس حاضر می‌شدند و می‌باختند. اما الان می‌توانند پرسپولیس و استقلال را شکست دهند. این به دلیل پیشرفت فوتبال است و ربطی به درجا زدن این دو تیم ندارد. همه تیم‌ها به رشد خوبی رسیدند و باعث شده بازی‌ها غیرقابل پیش‌بینی باشد.

ویسی در مورد اینکه همه از تیم او توقع یک بازی هجومی و کسب برد را دارند، گفت: از این مسئله خوشحال هستم و باعث می‌شود اعتماد به نفسم بالا برود و با تمام وجود تلاش کنم. ما در ابتدا لیگ را خوب شروع نکردیم. در یک لیگ طولانی برای تیم‌ها افت و خیز وجود دارد. خوشبختانه افت ما در اول فصل بود و در ادامه توانستیم روند خوبی را در پیش بگیریم. امیدوارم در بازی فردا با حفظ این روند بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیم ملی خوب نتیجه نمی‌گیرد و میانگین سنی بازیکنان ملی‌پوش بالا رفته است، اظهار داشت: ما قبل و بعداز بازی با لبنان انتقادات زیادی را مطرح کردیم. بعد از دیدار برابر اردن خیلی‌ها تیم ملی را سرزنش کردند که کار خوبی نبود و ما باید به تفکرات سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم. کی‌روش مربی روز اول نیست. او دارد دست به عصا کار می‌کند و این به دلیل فشار زیادی است که روی او ایجاد کردیم.

سرمربی پیکان گفت: اگر خون جدید و انگیزه‌ را به تیم ملی اضافه کنیم، مطمئنا بهتر کار خواهیم کرد. الان اردن، استرالیا را می‌برد آیا آسترالیا تیم خوبی نیست. ما ازبکستان در زمین خودش بردیم و کافی است کره را در تهران ببریم. آن وقت ما به صدر جدول می‌رسیم و هم‌امتیاز کره می‌شویم.

وی افزود: الان خیلی‌ها دارند انتقاد می‌کنند. من در یکی از مصاحبه‌ها خواندم یک مربی گفته بود فوتبال را تعطیل کنید. چطور این حرف را می‌زند. مگر تیم‌های خلیج‌فارس سال‌ها نیست که دارند هزینه می‌کنند و هیچ خروج و بازدهی نداشتند. می‌دانید اگر بخواهیم فوتبال را تعطیل کنیم ۴ میلیون نفر بیکار می‌شوند و ۷۰ میلیون ایرانی که به فوتبال علاقه دارند نمی‌توانند فوتبال ببینند. ما به لبنان باختیم درست است و تا به حال از این تیم گل نخورده بودیم و نباخته بودیم اما حالا باختیم مگر چه می‌شود.

وی افزود: استرالیا هم تا به حال از اردن نباخته بود. حالا باخت چه اتفاقی می‌افتد، فوتبال همین است. به نظر من باید بازیکنان با انگیزه و جوانتری به تیم ملی اضافه کنیم و هنوز اتفاقی نیفتاده است.

ویسی در ادامه یادآور شد: تیم ملی مشکلی ندارد. در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی همه تیم‌ها پراسترس ظاهر می‌شوند و برای بردن به زمین می‌آیند. شما کدام فوتبال زیبا را در این رقابت‌ها دیدید. کره، استرالیا و ژاپن زیبا بازی نکردند. در بازی با لبنان این تیم یک توپ آورد و به ما گل زد. نباید همه چیز را خراب کنیم. برای سرمربی نباید آلترناتیو قرار دهیم بازیکنانی که سالها برای ما زحمت کشیدند را نباید تخریب کرد.

سرمربی پیکان گفت: نکونام و کریمی برای تیم ملی زحمت زیادی کشیدند. اگر می‌خواهید آنها را تغییر دهید، این کار را انجام دهید اما تخریب نکنید. تیم ملی خوب بازی نمی‌کند، اما راضی هستید جام جهانی نرود؟ الان ما باختیم نباید با یک باخت مربی را عوض کنیم.

وی گفت: الان برای کی‌روش آلترناتیو درست می‌کنند و همین مربی که آلترناتیو می‌خواهد بشود اگر سرمربی شد دوست دارد همچنین اتفاقی برای او بیفتد. آن موقع آن مربی می‌تواند با آرامش کار کند یا درخواست ۳ سال وقت می‌کند؟ ما برای کی‌روش هزینه کردیم. او مربی کارکشته‌ای است. عبدالله ویسی نیست که تازه مربی شده باشد. بزرگتر از کی‌روش نداریم و در آسیا هیچ تیمی ملی چنین مربی ندارد.

وی در مورد اینکه کی‌روش لیگ‌های اروپایی را نگاه می‌کند و از آنجا بازیکن انتخاب می‌کند، آیا نمی‌شود همین نفرات را از لیگ ما انتخاب کند، اظهار داشت: من فکر می‌کنم دستیاران کی‌روش به او خوب اطلاعات نمی‌دهند. اگر کی‌روش خودش بازی‌ها را از نزدیک نگاه کند خیلی بهتر است. بازیکنان خوبی در لیگ داریم. کی‌روش پسرخاله من نیست؛ اما تنها کسی که تمرینات او را پیگیری می‌کند من هستم و واقعا می‌دانم که او مربی بسیار خوبی است. آن‌قدر انتقاد می‌کنند که او می‌ترسد جوانگرایی کند.

ویسی ادامه داد: امید ابراهیمی بازیکن خیلی خوبی است که به درد تیم ملی می‌خورد، رافخایی، مسلمان بازیکنان خوبی هستند که باید آنها هم دیده شوند. این نفرات آینده خوبی دارند و در تیم ملی بازیکنان بی‌انگیزه ضمن احترام و ارزشی که برایشان قائل هستم باید خودشان کنار بروند تا بازیکنان جوان جایگزین آنها شوند.

سرمربی پیکان گفت: در مورد اینکه کی‌روش می‌گوید فیلم تمام بازی‌های لیگ را می‌بیند اظهار داشت: با فیلم نمی‌شود همه چیز را فهمید ما فیلم بازیکنان خارجی را می‌بینیم که خیلی خوب هستند اما وقتی که به فوتبال ما می‌آیند می‌بینیم که هیچ عملکرد خوبی ندارند. باید خودش به استادیوم برود. یک زمان مربیان لیگ برتر با کی‌روش جلسه می‌گذاشتند و نظرات را می‌دادند که در یک جلسه که خود من هم بودم آنقدر انتقاد کردند که حالم بد شد. من خودم مربی هستم، وقتی کسی با منظور حرفی را می‌زند متوجه می‌شوم. به نظر من کی‌روش کار خوبی کرد آن جلسات را تعطیل کرد. از صمیم قلب می‌گویم تیم ملی اگر به جام جهانی نرود همه ما ضرر می‌کنیم. خبرنگاران، ‌فوتبالیست‌ها، فردوسی‌پور و برنامه نود ضرر می‌کنند.

وی افزود: من به عنوان جوانترین مربی لیگ برتر و کوچکتر از همه انتظار دارم به کی‌روش و تیم ملی کمک کنیم خودم بارها با کی‌روش صحبت کردم و می‌دانم اگر کسی انتقادی دارد برود با او صحبت کند. او مربی منطقی است و می‌پذیرد. با انتقاد و خراب کردن افراد در روزنامه به جایی نمی‌رسیم. اگر همین افراد خودشان مربی تیم ملی شوند ۳ سال وقت می‌خواهند اما الان اعتراض می‌کنند.

ویسی در پاسخ به این سوال که میثاقیان گفت که اگر او گواردیولا نباشد، مورینیو است، عنوان کرد: میثاقیان شوخی می‌کند. او خودش اکبر اوتی است، من خودم تمامی مربیان را دوست دارم و از همه مربیان نت‌‌برداری می‌کنم. چند وقت پیش هم رفتم برزیل از تمرینات مربیان آنجا نت‌‌برداری کردم.

وی در مورد حضور کم‌تعداد خبرنگاران در کنفرانس خبری امروز اظهار داشت: درست است کم آمدند اما همین بهتر است و مهم این است که کیفیت بالا باشد. (با خنده)

سرمربی پیکان در مورد اینکه نظرش درباره جریمه مربیانی که در کنفرانس مطبوعاتی حاضر نمی‌شوند چیست، گفت: فکر می‌کنم درآمد فدراسیون کم شده است. من فقط هفته اول را نبودم اما به خاطر هفته‌های دیگر من را جریمه کردند. الان می‌خواهم پیش آقای بهمنی بروم و بگویم اگر فدراسیون پول احتیاج دارد من بدهم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40963

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر