1

اتهامات اخیر علیه آقایان مشایی و بقایی کذب محض است.

  • کد خبر : 4117
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۷

معاونت اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اتهامات اخیر علیه آقایان مشایی و بقایی کذب محض است. افق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت متن این اطلاعیه به شرح زیر است: به دنبال انتشار رسمی و رسانه‌ای اظهارات آقای نوروزی نماینده رباط کریم مبنی بر ایراد اتهامات متعدد و […]

معاونت اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اتهامات اخیر علیه آقایان مشایی و بقایی کذب محض است.

افق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به دنبال انتشار رسمی و رسانه‌ای اظهارات آقای نوروزی نماینده رباط کریم مبنی بر ایراد اتهامات متعدد و طرح شکایت علیه آقایان مشایی و بقایی در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، که در آن‌ها علی‌رغم تکذیب چندباره، به ارتباط آقایان مشایی و بقایی با شرکت سمگا، پروژه هتل سازی در بلاروس، ساخت مجتمع تالارهای کیش و غریب‌تر از همه ارتباط با واردات قاچاق سیگار مارلبورو به ایران، اشاره‌های کذب شده است، نکات ذیل به اطلاع عموم مردم شریف ایران می‌رسد:

۱- پیش از این چندین و چند بار به این‌گونه جوسازی‌ها و شایعه پراکنی‌ها مبنی بر رد و تکذیب اتهام‌های فوق پاسخ داده شده؛ اما متأسفانه هم چنان این قبیل شایعات نادرست به طرق مختلف منتشر می‌شود.

۲- نظر به انتشار و انعکاس اکاذیب متعدد از طرف آقای نوروزی، آقای بقایی رسماً از ایشان بابت انتشار این شایعات و کذبیات، به کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی و مراجع قضایی شکایت نموده است.

۳- عموم مسوولان محترم کشور و رسانه‌ها را به رعایت انصاف و اخلاق در طرح مسائل و تأسی بی قید و شرط از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت حفظ آبروی افراد فرا می‌خوانیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر