2

برخی از نمایندگان در شرایط کنونی طرح سؤال را مصلحت نمی‌دانند و امضای خود را پس خواهند گرفت.

  • کد خبر : 4120
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۱

حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس و رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به طرح سؤال از رئیس جمهور که به امضای یکصد نماینده مجلس رسیده است، گفت که بعید می‌داند این طرح در صحن علنی مطرح شود. افق – فارس:وی با بیان اینکه مصلحت نیست طرح سؤال از رئیس جمهور بنا به […]

حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس و رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به طرح سؤال از رئیس جمهور که به امضای یکصد نماینده مجلس رسیده است، گفت که بعید می‌داند این طرح در صحن علنی مطرح شود.

افق – فارس:وی با بیان اینکه مصلحت نیست طرح سؤال از رئیس جمهور بنا به شرایط منطقه و شرایط داخلی مطرح شود، افزود: اکنون جهان اسلام در حال بیداری است و چشم همه دنیا به جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگوی رفتاری و موفق از یک نظام اسلامی است؛ بنابراین با توجه به این شرایط مصلحت نیست طرح سؤال از رئیس جمهور در صحن علنی مطرح شود.

حسینیان همچنین گفت: متأسفانه کسانی که طرح سؤال از رئیس جمهور را پیگیری می‌کنند بیشتر بر مبنای رفتار شخصی خودشان این کار را کرده‌اند و با توجه به ملاقات اخیر نمایندگان با رهبر معظم انقلاب، قطعا طرح سؤال از رئیس جمهور مورد رضایت مقام معظم رهبری نیست.

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی از احتمال منتفی شدن طرح سؤال از رئیس جمهور و پس گرفتن امضا از سوی نمایندگان خبر داد و گفت: فراکسیون انقلاب اسلامی مخالف طرح سؤال از رئیس جمهور است و به هیچ عنوان از این طرح حمایت نکرده و نمی‌کند. البته در آن روزهایی که نمایندگان از دست آقای احمدی نژاد ناراحت شده بودند این امضاها جمع‌آوری شده است و برخی از این نمایندگان در شرایط کنونی مطرح شدن طرح را مصلحت نمی‌دانند و امضای خود را پس خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه فراکسیون انقلاب اسلامی استراتژی مدارا با دولت را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: ما می‌خواهیم دولت بیشتر به کارهای خدماتی و عمرانی خود برسد و در سال جهاد اقتصادی خدمتگزاری به مردم را شدت بدهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4120

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر