3

تاکید همه کشورها بر لزوم افزایش کارایی روند تصمیم‌گیری در آژانس بین‌المللی

  • کد خبر : 41819
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۰

نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: آژانس پیشنهاد ایران مبنی بر لزوم اصلاحات در روند تصمیم‌گیری خود را پذیرفت.

نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: آژانس پیشنهاد ایران مبنی بر لزوم اصلاحات در روند تصمیم‌گیری خود را پذیرفت.

علی‌اصغر سلطانیه نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با اشاره به برگزاری کنفرانس سالانه آژانس گفت: تاکید بر نگرانی اکثر اعضا درخصوص تکثیر و اشاعه جنگ‌افزارهای هسته‌ای، عدم موفقیت در زمینه خلع سلاح هسته‌ای، تهدید تسلیحات هسته‌ای اسرائیل برای صلح و امنیت منطقه خاورمیانه و کل جهان و تقویت همکاری‌های فنی از مهمترین مباحث مطرح‌شده در این کنفرانس بود.

وی در ادامه با بیان اینکه همه کشورها باید در این زمینه با یکدیگر همکاری کنند، افزود: پیشنهاد ایران در این نشست مبنی بر راه‌های رفع نقائص و کاستی‌های موجود در تصمیم گیری‌ها در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بویژه شورای حکام آن بود.

نماینده کشورمان در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اضافه کرد: در این نشست ایران تاکید کرد که پس از پنجاه سال از عمر آژانس باید ساختار و اهداف و روند تصمیم‌گیری‌ها در آژانس اصلاح شود و بهبود پیدا کند.

سلطانیه در پایان خاطرنشان کرد: من بسیار افتخار می‌کنم که مسئله درخواستی ما با اجماع در این نشست به تصویب رسید چرا که بحث‌های بسیار زیادی در این خصوص انجام شد. پیام این مسئله روشن است و آن اینکه همه کشورها بر لزوم افزایش کارایی روند تصمیم‌گیری در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر