1

دولت آلمان انتقاد نمایندگان صهیونیست از حضور هیات پارلمانی ایران را دخالت در امور داخلی خود دانست.

  • کد خبر : 4234
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۸

دولت آلمان انتقاد نمایندگان صهیونیست از حضور هیات پارلمانی ایران را دخالت در امور داخلی خود دانست. به گزارش خانه ملت به نقل از روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن، هیات پارلمانی رژیم صهیونیستی به ریاست ” شاوول موفاز” رئیس کمیسیون امور خارجه و امنیت کنیست ( پارلمان رژیم صهیونیستی) در سفر به برلین و هنگام […]

دولت آلمان انتقاد نمایندگان صهیونیست از حضور هیات پارلمانی ایران را دخالت در امور داخلی خود دانست.

به گزارش خانه ملت به نقل از روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن، هیات پارلمانی رژیم صهیونیستی به ریاست ” شاوول موفاز” رئیس کمیسیون امور خارجه و امنیت کنیست ( پارلمان رژیم صهیونیستی) در سفر به برلین و هنگام حضور در پارلمان آلمان از وجود همزمان هیات پارلمانی ایرانی دراین نهاد به شدت خشمگین وغافلگیر شد.
روزنامه الشرق الاوسط اضافه می کند: هیات پارلمانی رژیم صهیونیستی در هنگام حضور در پارلمان آلمان زمانی بیشتر شگفت زده شدند که متوجه شدند هیات ایرانی در پارلمان آلمان با احترام بسیار مورد تعامل قرار گرفته است.
این هیات پارلمانی رژیم صهیونیستی با ارسال نامه هایی به صدراعظم آلمان، رئیس پارلمان و وزیر خارجه این کشوراعلام کرد: آلمان از لزوم تحریم بیشتر ایران سخن می گوید ولی همزمان، میزبان نمایندگانی از این کشور می شود که مخالف رژیم صهیونیستی هستند. این اقدامات آلمان مغایر سیاست هایی است که اعلام می کند.
نمایندگان آلمانی نیز از این نامه به شدت انتقاد کرده و آن را دخالت در امور داخلی آلمان دانسته واعلام کردند: آلمان حتی اگر خواهان تحریم تهران است اما به هیچ وجه گفتگو با ایران را قطع نمی کند. آلمان در دعوت از مهمانان خود صاحب اختیار است و هیچ کس حق دخالت در آن را ندارد.
اعضای گروه دوستی ایران و آلمان ششم تیرماه جاری به آلمان سفر کرده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر