2

دکتر الیاس نادران برای مناظره با سخنگوی اقتصادی دولت اعلام آمادگی کرد

  • کد خبر : 42471
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۶

شب گذشته جناب آقای شمس‌الدین حسینی، وزیر محترم اقتصاد و سخنگوی دولت در گفتگوی ویژه خبری شبکه۲ سیما منتقدان سیاست‌های ارزی دولت را به فقدان استدلال متهم و از آنها دعوت کرد با حضور در رسانه ملی، با وی مناظره کنند.

دکتر الیاس نادران در نامه ای به ضرغامی برای مناظره با سخنگوی اقتصادی دولت اعلام آمادگی کرد.
به گزارش الف، در پی سخنان شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد در برنامه خبری شبکه دوسیما که منتقدان دولت را به نداشتن دلیل متهم کرد و آنها را به مناظره فراخواند، الیاس نادران با ارسال نامه ای برای عزت الله ضرغامی خواستار حضور در مناظره ای زنده با وزیر اقتصاد و سپردن قضاوت به افکار عمومی شد.
متن نامه نادران به ضرغامی چنین است:
جناب آقای عزت‌اله ضرغامی
رئیس محترم صدا وسیما
با اهدا سلام و آرزوی توفیق روز‌افزون؛
شب گذشته جناب آقای شمس‌الدین حسینی، وزیر محترم اقتصاد و سخنگوی دولت در گفتگوی ویژه خبری شبکه۲ سیما منتقدان سیاست‌های ارزی دولت را به فقدان استدلال متهم و از آنها دعوت کرد با حضور در رسانه ملی، با وی مناظره کنند.
هرچند سخنگوی اقتصادی دولت، تلاش دارد مشکل ایجاد شده در بازار ارز را به دستهای پنهان و تحریم‌های خارجی نسبت دهد اما شواهد متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد سیاستهای اقتصادی دولت، عامل نوسان در بازار ارز و سقوط ارزش پول ملی شده است. شواهدی که ارایه صادقانه آنها به مردم، نه تنها افکار عمومی را درباره بی‌تاثیری تحریم‌های دشمنان اقناع خواهد کرد، بلکه هیجان موجود در بازار ارز را فرو خواهد نشاند.
امروز که بازار ارز زیر بمباران شایعات از یک‌سو و سیاستهای اقتصادی اشتباه از سوی دیگر قراردارد، از رسانه ملی انتظار می‌رود اجازه دهد تا واقعیت‌های اقتصاد ایران صادقانه و شفاف با افکار عمومی مطرح شود. ملت نجیب و بصیر ایران، با اطلاع از همه واقعیت‌ها، قطعاً یکبار دیگر به یاری مسوولان جمهوری اسلامی خواهد آمد و هیجان و التهاب بازار ارز فرو خواهد نشست.
اینجانب با اعلام آمادگی برای مناظره با سخنگوی محترم دولت در اولین برنامه ای زنده، از جنابعالی قویا درخواست می‌کنم اجازه فرمایید دلایل و شواهد منتقدان دلسوز و پاسخ‌های سخنگوی محترم اقتصادی دولت را به استحضار ملت نجیب ایران برسانیم و قضاوت را به آنها بسپاریم.
الیاس نادران
نماینده مردم تهران، ری شمیرانات در مجلس شورای اسلامی
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=42471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر