2

برخی از سوءاستفاده‌گران قیمت‌ها را بی‌حساب افزایش دادند.

  • کد خبر : 4416
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۰ - ۹:۵۶

دبیر مجمع نمایندگان تهران با اشاره به جلسه روز گذشته این مجمع با مدیران شهری تهران که موضوع افزایش نرخ حمل و نقل عمومی و اجاره بهای مسکن در تهران مورد بررسی قرار گرفت، گفت: به دلیل عدم اطلاع‌رسانی مطلوب، برخی از سوءاستفاده‌گران قیمت‌ها را بی‌حساب افزایش دادند.پرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، […]

دبیر مجمع نمایندگان تهران با اشاره به جلسه روز گذشته این مجمع با مدیران شهری تهران که موضوع افزایش نرخ حمل و نقل عمومی و اجاره بهای مسکن در تهران مورد بررسی قرار گرفت، گفت: به دلیل عدم اطلاع‌رسانی مطلوب، برخی از سوءاستفاده‌گران قیمت‌ها را بی‌حساب افزایش دادند.پرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، اظهار داشت: یکسری از افزایش قیمت‌ها به صورت قانع انجام شده؛ اما برخی دیگر به دلیل عدم آگاهی مردم و سوداگری برخی از سوءاستفاده‌گران در بازار اتفاق افتاده است.

سروری خاطرنشان کرد: در این جلسه که با حضور مجمع نمایندگان تهران، فرماندار تهران، رییس شورای شهر و جمعی دیگر از مسئولین و نمایندگان مردم تهران در شورای اسلامی شهر برگزار شد، مباحثی پیرامون مدیریت قیمت‌ها و مطالبات مردم در مورد گرانی‌های اخیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تصمیماتی که در این جلسه گرفته شد حاکی از این بود که در همه بخش‌ها و به خصوص در بخش حمل و نقل ستاد هدفمندی یارانه‌ها هم‌چنان به قوت خود باقی باشد و به طور جدی و کارشناسانه شرایط بازار را رصد کند و بر اساس تورم و موارد دیگر در مورد قیمت‌ها اظهارنظر کنند.

سروری تاکید کرد: به دلیل عدم اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع از سوی مسئولین مربوطه، عده‌ای از این فضای غیرشفاف سوء استفاده کردند و قیمت‌ها را بیش از مقدار مصوب افزایش دادند. بر این اساس در این جلسه این موضوع تاکید شد که تمام اقدامات و افزایش قیمت‌ها به طور دقیق و شفاف برای مردم گزارش داده شود تا مردم از میزان آن به طور کامل آگاهی داشته باشند. a

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر