4

از روز شنبه (۱۸ تیر) در آزاد راه تهران – پردیس از وسایل نقلیه عبوری عوارض دریافت می شود.

  • کد خبر : 4493
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۴

آقای صادقی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۷۰ میلیارد تومان در ساخت این آزاد راه هزینه شده است افزود: از شنبه خودروهای سواری ۱۵۰۰ تومان ، کامیونت – وانت و خودروهای غیر سواری ۳۵۰۰ تومان عوارض پرداخت می کنند. وی با بیان اینکه برای ساکنان شهرک پردیس و دانشجویان دانشگاه های رودهن و بومهن […]

آقای صادقی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۷۰ میلیارد تومان در ساخت این آزاد راه هزینه شده است افزود: از شنبه خودروهای سواری ۱۵۰۰ تومان ، کامیونت – وانت و خودروهای غیر سواری ۳۵۰۰ تومان عوارض پرداخت می کنند.

وی با بیان اینکه برای ساکنان شهرک پردیس و دانشجویان دانشگاه های رودهن و بومهن و خودروهای مسافرکش در این مسیر تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است ،گفت: این افراد ۵۰۰ تومان عوارض پرداخت می کنند و تفاوت آن را دولت جبران می کند.

صادقی با اشاره به اینکه آزاد راه ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته می شود، افزود: بر اساس برآوردها و مبالغ تعیین شده بیش از ۱۵ سال زمان می برد تا سرمایه گذاری بخش خصوصی از طریق این عوارض برگشت داده شود.

صادقی گفت: شناسایی خودروهای ساکنان شهر پردیس استعلام و از مسئولان شهر خواسته شده است کارت خودرو و کارت ملی دارنده خودرو ساکن پردیس را به معاونت شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ارسال کنند تا برای آنها کارت صادر شود.

صادقی گفت: طول آزاد راه پردیس – تهران ۲۳ کیلومتر است که ۵۰ درصد هزینه آن را بخش خصوصی و ۵۰ درصد دیگر را بخش دولتی تامین کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4493

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]