5

تلاش و طرح غرب برای براندازی نظام سوریه شکست خورده است

  • کد خبر : 4575
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۴

ملت سوریه با حمایت از سران کشور خود و با درک توطئه‌ای که مقامات این کشور از جمله بشار اسد رئیس جمهوری سوریه درباره آن هشدار دادند، موفق شدند توطئه غرب در این کشور را خنثی کنند. توطئه‌ای که کشورهای غربی با پوشش انقلاب مردمی و سوء استفاده از شرایط منطقه در سوریه به اجرا […]

ملت سوریه با حمایت از سران کشور خود و با درک توطئه‌ای که مقامات این کشور از جمله بشار اسد رئیس جمهوری سوریه درباره آن هشدار دادند، موفق شدند توطئه غرب در این کشور را خنثی کنند.
توطئه‌ای که کشورهای غربی با پوشش انقلاب مردمی و سوء استفاده از شرایط منطقه در سوریه به اجرا در آوردند، با اعزام گروه‌های مسلح به شهرهای مرزی سوریه ادامه یافت و تلاش کردند نظام این کشور را به زانو در آورند.

منابع کاملا مطلع به هفته‌نامه «المنار» فلسطین اعلام کردند که «نیکلا سارکوزی» رئیس جمهور فرانسه در دیدارهای محرمانه اذعان کرده است که نظام سوریه در ناکام گذاشتن طرح‌های تروریستی موفق عمل کرد و نظام این کشور سقوط نخواهد کرد.

سارکوزی در عین حال با اشاره به متقاعد شدن سران سوریه برای اجرای اصلاحات فراگیر در این کشور تصریح کرده است که اما با این وضع هم باید از مشغولیت سران سوری بهره لازم را برد و کاری کرد که اصلاحات در این کشور طبق خواسته آنان (غربی‌ها) انجام شود.

به گفته این منابع، سارکوزی تصریح کرده است که در خصوص مسئله صلح سوریه و اسرائیل باید فعالیت بیشتری کرد و فرصت صلح میان این دو را تقویت کرد.

المنار افزود که سارکوزی بعید ندانسته است که پرونده میانجیگری میان سوریه و اسرائیل را پاریس خود، بر عهده بگیرد.

* نشست ارکان توطئه علیه سوریه در واشنگتن

در همین حال المنار خبر داد که قرار است هفته دوم ماه جاری (میلادی) و طی سه روز سران اروپا و برخی سران خاورمیانه به همراه مسئولان آمریکایی در واشنگتن گرد هم آیند و آینده سوریه را با توجه به شکست و ناکامی طرح توطئه در این کشور بررسی کنند.

منابع آگاه تصریح کردند که طرف‌های شرکت‌کننده در این دیدار گزارش‌های اطلاعاتی خود را در خصوص سوریه ارائه می‌کنند و اعتراف خواهند کرد که شدت طرح‌های تروریستی، تخریبی و اعتراضات در سوریه به شکل روشنی کاهش یافته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4575

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]