2

ایران تهدیدی برای آمریکا به حساب نمی آید

  • کد خبر : 18654
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۳

“ران پائول” کاندیدای جمهوریخواه رقابت های انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۲ آمریکا در گفت‌وگو با رادیو “دابلیو ال اس”‌ آمریکا تأکید کرد که ایران به هیچ عنوان به دنبال سلاح هسته‌ای نیست. وی در این گفت‌وگوی رادیویی گفت: در حال حاضر نه سازمان ملل و نه سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) نمی گویند که ایران در آستانه […]

“ران پائول” کاندیدای جمهوریخواه رقابت های انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۲ آمریکا در گفت‌وگو با رادیو “دابلیو ال اس”‌ آمریکا تأکید کرد که ایران به هیچ عنوان به دنبال سلاح هسته‌ای نیست.

وی در این گفت‌وگوی رادیویی گفت: در حال حاضر نه سازمان ملل و نه سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) نمی گویند که ایران در آستانه دستیابی به سلاح هسته‌ای قرار دارد.

این کاندیدای جمهوریخواه رقابت‌های ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۲ آمریکا افزود: اگر هم ایرانی ها به دنبال سلاح هسته‌ای باشند، من معتقدم که آنها از آن استفاده نخواهند کرد.

ران پائول همچنین تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان برای آمریکا تهدید به حساب نمی آید.

با وجود این اظهارات، وی در ادامه گفت: آمریکا باید با ایران همانگونه ای رفتار کند که با شوروی سابق برخورد کرد و زیر بار سنگینی کمونیسم فروپاشید.

آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش‌های خود درباره برنامه هسته‌ای ایران بارها بر عدم انحراف این برنامه و تطابق کامل آن با توافقات بین المللی تأکید کرده است، اما کشورهای غربی همواره به بهانه نظامی جلوه دادن برنامه هسته‌ای ایران سعی در افزایش فشار بر دولت جمهوری اسلامی و توقف این برنامه هسته‌ای کاملا صلح آمیز داشته اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر