2

پذیرش دانشجو در مقطع دکترا با امکانات موجود می تواند تا سه برابر افزایش یابد.

  • کد خبر : 4643
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۴

کامران دانشجو وزیر علوم تحقیقات وفناوری در نخستین نشست فرهنگی اجتماعی روسای دانشگاهها و موسات آموزش عالی گفت:در این خصوص مشکلات ومحدودیتهایی در وزارت علوم وجود دارد اما شورای گسترش قرار است این مشکل را برطرف کند. دانشجو افزود: تسهیل در نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان ، تسهیل در انتقال دانشجوی کارشناسی شاغل به […]

کامران دانشجو وزیر علوم تحقیقات وفناوری در نخستین نشست فرهنگی اجتماعی روسای دانشگاهها و موسات آموزش عالی گفت:در این خصوص مشکلات ومحدودیتهایی در وزارت علوم وجود دارد اما شورای گسترش قرار است این مشکل را برطرف کند.

دانشجو افزود: تسهیل در نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان ، تسهیل در انتقال دانشجوی کارشناسی شاغل به تحصیل در خارج از کشور به داخل بر اساس جدول همطرازی از جمله اقداماتی بوده که وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سال گذشته پیگیری کرده است.

طرح آمایش ، ایجاد دوره دکترای پژوهش محور با تعریف ۱۳۰۰ پایان نامه از ۴۰۰ پروژه، نیز از جمله دیگر اقدامات و دستاوردهای وزارت علوم تحقیقات وفناوری است که وزیر علوم در جمع روسای دانشگاهها از آن یاد کرد.

وی افزود: بازنگری در آیین نامه ارتقاء اعضا هیات علمی ، بازنگری در آیین نامه مدیریت دانشگاهها ، دو واحد برنامه ریزی کتابخانه دفاع مقدس ، طرح دانشجو طلبه، افزایش حق جذب اعضا هیات علمی و کارکنان دانشگاهها از دیگر برنامه های وزارت علوم بوده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]