3

باید شمر و یزید زمان خود را بشناسیم

  • کد خبر : 47096
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۱ - ۹:۵۲

مجلس شورای اسلامی اعلام می کند که ملت ایران در کنار ملت مظلوم فلسطین خواهد بود و شعار«هیهات من الذله» فرهنگ مسلط مسلمانان است. همه مرثیه سرایان و مداحان نیز دراین ایام آمریکا و اسرائیل را که یزید و شمر و عمر سعد زمانه هستند به مردم معرفی کنند تا فریاد تظلم خواهی خود را بر سر آنها بزنند.

رئیس مجلس با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، سکوت کشورهای عربی منطقه را غیرقابل توجیه خواند و آنها را در این جنایت سهیم دانست.
به گزارش خبرآنلاین، علی لاریجانی سخنان صبح امروز خود در مجلس را با بیان عبارت «ان الحسین مصباح الهدی و سفینه نجاه» آغاز کرد و با تاکید بر اینکه شعار عزت و سربندی در بالاترین سطح و بهترین وجه آن در مکتب حسینی نمود یافت، اظهار داشت: بر اساس فرهنگ عاشورا، مرگ از ننگ زندگی با ذلت محبوبتر است.
وی افزود: حادثه عاشورا آنقدر عمیق و پر رمز و راز است که در همه زمانها باید به آن اندیشید و درس جدید از آن آموخت. مهمترین اثربخشی این قیام، عدم تعلق به زمان و مکان خاص است. قیام عاشورا یک انقلاب مستمر توحیدی و عدالتخواه و ضد ظام و استعمار و استثمار است.
رئیس مجلس در ادامه به سخنان شهید مطهری اشاره کرد و به نقل از این استاد شهید ادامه داد: مراد از یاد و خاطره حسینی آن است که شمر و یزید زمان خود را بشناسیم. چند دهه قبل ایشان میفرمود که شمر زمانه ما رژیم صهیونیستی است. امروز صحت سخنان شهید مطهری را به خوبی می بینیم. چه آنکه رژیم صهیونیستی چند روز قبل هم حملهای به تمام معنی وحشیانه به غزه انجام داد و صدها زن و مرد و کودک را به خاک و خون کشید. همانطور که دیدید اوباما نیز به تعهد ننگین خود به رژیم صهیونیستی متعهد ماند.
گزیده سخنان وی از این قرار است:
·رژیم صهیونیستی صراحتا میگوید که به دلیل توان نظامی «مقاومت»، به آنها حمله می کنیم. اگر این منطق وجود دارد، پس همه کشورها باید به رژیم صهوینیستی حمله ور شوند چرا که این رژیم سلاح های کشتار جنگی بسیاری دارد.
·در این میان باید از تحرک سیاسی کشورهایی که در سالهای اخیر انقلاب نمودند مسرور بود. این رفتار مسئولان مصر و تونس را مقایسه کنید با رفتار حکام دیکتاتور آنها در جنگ ۲۲ روزه که در کنار رژیم صهیونیستی قرار میگرفتند. ضمن تقدیر از این رویکرد کشورهای تازه انقلاب کرده، باید چند نکته را مورد توجه قرار داد. نخست بی اعتنایی اغلب کشورهای عربی که حتی ژست مخالفت هم نگرفتند. این رفتارهای بی تفاوت آنها باعث جرات یافتن رژیم صهیونیستی شده است. این کشورها عملا در جنایت صهیونیستها سهیم هستند.
. یکی از اهداف رژیم صهیونیستی برون آمدن از انزوای خود در منطقه و مخاطب قرار دادن رهبران کشورهای انقلابی اخیر است. آنها با فرصت طلبی قصد ربودن شانس پیروزی جدید دارند. انشالله با مجاهدت مردم فلسطین، شکست دیگری نصیب صهیونیستها می شود.
· عدم کمک کشورهای منطقه به فلسطین هیچ توجیهی ندارد.
·انقلابهای کشورهای منطقه ارزشمند است اما کافی نیست و انتظار کمک جدی آنها به فلسطین میرود. وقتی آمریکا همه گونه سلاح به اسرائیل می دهد چرا کشورهای مسلمان سلاح به فلسطین نمیدهند؟ هر گونه حمله به فلسطین، حمله به کل مسلمانان است و نباید زمان به این رژیم بی آبرو داد تا خط و نشان برای ملت مسلمان نکشد.
· آیا وقت آن نرسیده که برخی کشورهای اسلامی درمورد اقدامات دو سال اخیر خود در مورد سوریه تجدید نظر کنند؟ آیا این سوریه نبود که با صلابت در جنگ ۲۲ و ۳۳ روزه در مقابل اسرائیل ایستاد؟ چرا به جای اصلاح سیاسی داخلی در این کشور، دو سال درگیری ایجاد کردهاند تا یک نیروی فعال در مقابله با صهیونیستها را سرگرم کنند و رژیم صهیونیستی مرزهای سوریه را مورد حمله قرار دهد؟
· دولت و ملت سوریه نه تنها موضع سیاسی قاطع در برابر صهیونیستها داشتند، بلکه همه گونه کمک به فلسطین نیز داشتهاند. اما در حال حاضر نیرو و سلاح خود را صرف فرسایش میان دو گروه مسلمان در سوریه میکنند در حالیکه باید در مقابل رژیم صهیونیستی به کار گرفته شود.
·  مجلس شورای اسلامی اعلام می کند که ملت ایران در کنار ملت مظلوم فلسطین خواهد بود و شعار«هیهات من الذله» فرهنگ مسلط مسلمانان است. همه مرثیه سرایان و مداحان نیز دراین ایام آمریکا و اسرائیل را که یزید و شمر و عمر سعد زمانه هستند به مردم معرفی کنند تا فریاد تظلم خواهی خود را بر سر آنها بزنند.
·  انشالله به فضل خدا، شکست رژیم صهیونیستی سنگین تر از جنگ های ۲۲ و ۳۳ روزه خواهد بود. چرا که به گفته حضرت علی(ع) روزی که مظلوم حق خود را میستاند سخت تر از روزی است که ظالم بر مظلوم ستم می کند.
گفتنی است نمایندگان با فریاد مرگ بر اسرائیل، سخنان رئس مجلس را مورد تایید قرار دادند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=47096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر