2

کاندیداتوری قالیباف برای ریاست جمهوری قطعی است

  • کد خبر : 52699
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰

تعدد کاندیداها باعث سردرگمی نیروهای اصولگرا و حزب اللهی می شود اما اگر بر سر یک فرد توافق صورت گیرد وحدت بیشتری ایجاد می شود .

فعالیت های قالیباف گویای این واقعیت است که ایشان از کاندیداهای جدی ریاست جمهوری است.
سید علی محمد بزرگواری عضو جبهه پایداری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آریا درباره ائتلاف حداد عادل،ولایتی و قالیباف گفت:ائتلاف های اینچنینی که بخواهند بر سر کاندیداتوری یک فرد توافق کنند ائتلاف های خوبی خواهد بود.
وی افزود:تعدد کاندیداها باعث سردرگمی نیروهای اصولگرا و حزب اللهی می شود اما اگر بر سر یک فرد توافق صورت گیرد وحدت بیشتری ایجاد می شود .
این نماینده مجلس درباره حضور قالیباف در این جمع سه نفره تاکید کرد:با توجه به پیش زمینه هایی که آقای قالیباف برای انتخابات پیش رو کار کرده است به طوری که در سراسر استان ها و مراکز شهرستانها ستادهایی زده اند گویای این واقعیت است که کاندیداتوری ایشان قطعی است اما اینکه آیا قالیباف حاضر است به نفع آقای حداد از رقابت کنار بکشند خودشان باید پاسخ دهند.
وی علی لاریجانی را مهمترین رقیب این ائتلاف سه نفره دانست و افزود:بنده احساس می کنم انتخابات ریاست جمهوری یازدهم رقابت بین اصولگرایان خواهد بود زیرا شخصیت هایی چون محسن رضایی به شدت برای انتخابات فعالیت می کنند ازسوی دیگر اگر آقای لاریجانی حاضر شود در انتخابات کاندیدا شود رقیب اصلی این ائتلاف سه نفره خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=52699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر