تهران- ایرنا- مدیرعامل بورس انرژی گفت: از زمان آغاز عرضه اوراق گواهی صرفهجویی گاز در این بورس، ۱.۵ میلیارد متر مکعب در مصرف گاز صرفهجویی شده است.
source
کاهش ۱.۵ میلیارد متر مکعبی مصرف گاز با ابزار اوراق صرفهجویی در بورس انرژی
تهران- ایرنا- مدیرعامل بورس انرژی گفت: از زمان آغاز عرضه اوراق گواهی صرفهجویی گاز در این بورس، ۱.۵ میلیارد متر مکعب در مصرف گاز صرفهجویی شده است.source
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=473149
- دیدگاهها برای کاهش ۱.۵ میلیارد متر مکعبی مصرف گاز با ابزار اوراق صرفهجویی در بورس انرژی بسته هستند
