2

بوش جدید برای ریاست جمهوری آمریکا آماده می شود

  • کد خبر : 48767
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۱ - ۹:۵۱

جورج بوش پدر و پسر هر دو نیز پیش از رسیدن به کرسی ریاست جمهوری، فرماندار ایالت تگزاس بودند که نشان دهنده اهمیت این سمت برای رقابت های ریاست جمهوری آمریکاست.

برخی استراتژیست های حزب جمهوریخواه به دنبال شکست میت رامنی از اوباما هم اکنون بررسی گزینه های خود برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ را آغاز کرده اند که ˈجورج بوشˈ فرزند ˈجب بوشˈ فرماندار سابق فلوریدا از جمله آنهاست.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا جورج بوش فرزند ˈجب بوشˈ فرماندار سابق فلوریدا و برادر زاده ˈجورج بوشˈ رییس جمهوری پیشین آمریکاست که تلاش دارد خود را به فرمانداری ایالت تگزاس و در صورت امکان ریاست جمهوری آمریکا برساند.

وی که ۳۶ سال بیشتر ندارد، قرار است در انتخابات محلی سال ۲۰۱۴ برای فرمانداری در ایالت تگزاس نامزد شود که به باور تحلیلگران گامی مهم به سوی نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده در آمریکا خواهد بود.

جورج بوش پدر و پسر هر دو نیز پیش از رسیدن به کرسی ریاست جمهوری، فرماندار ایالت تگزاس بودند که نشان دهنده اهمیت این سمت برای رقابت های ریاست جمهوری آمریکاست.

از سوی دیگر روزنامه ˈواشنگتن تایمزˈ در گزارشی ˈجب بوشˈ را نیز یکی از گزینه های مطرح جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا دانست هر چند شانس پسرش را نیز برای این منصب جدی عنوان کرد.

تحلیلگران می گویند جورج بوش ۳۶ ساله همه آنچیزی را که جمهوریخواهان به آن نیاز دارند در اختیار داشته و نامزد مطلوب آن ها برای انتخابات ریاست جمهوری به شمار می رود.

وی وکیلی جوان بوده و در عین حال به خوبی زبان اسپانیایی صحبت می کند که به جورج بوش جوان اجازه خواهد داد آرای جوانان و اقلیت بزرگ اسپانیایی تبار در آمریکا را به خود اختصاص دهد.

در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا، اقلیت اسپانیایی تبار به شکل گسترده ای به باراک اوباما رای دادند که یکی از عوامل مهم شکست میت رامنی در این انتخابات بود.

اما دیگر تحلیلگران با اشاره به سایه سنگین میراث جورج بوش رییس جمهور پیشین آمریکا بر سیاست این کشور، گمان دارند که راه پیروزی این دو عضو خانواده بوش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ دشوار باشد.

به گفته آن ها بسیاری از مردم آمریکا هشت سال ریاست جمهوری جورج بوش پسر را برای اقتصاد و رفاه عمومی این کشور فاجعه بار دانسته و نمی خواهد بار دیگر آن دوران تکرار شود و این چالشی برای جورج بوش جوان و پدرش جب بوش به شمار خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=48767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر