2

آیا ترامپ زنی که کابوس معلمان بوده را وزیر آمورش کابینه خود خواهد کرد؟+تصاویر

  • کد خبر : 205343
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵

دونالد ترامپ روز گذشته علاوه بر «میت رامنی» نامزد پیشنی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری و فرماندار سابق ماساچوست با «میشل ری» نیز دیدار داشته است. او چهره ای جنجال برانگیز بوده است و خواستار اصلاحات اساسی در مدارس امریکاست. گفته می شود که احتمالا ترامپ قصد دارد او را به عنوان نامزد برعهده گیری وزارت آموزش امریکا معرفی نماید. 

سرویس بین الملل-دونالد ترامپ روز گذشته علاوه بر «میت رامنی» نامزد پیشنی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری و فرماندار سابق ماساچوست با «میشل ری» نیز دیدار داشته است. او چهره ای جنجال برانگیز بوده است و خواستار اصلاحات اساسی در مدارس امریکاست. گفته می شود که احتمالا ترامپ قصد دارد او را به عنوان نامزد برعهده گیری وزارت آموزش امریکا معرفی نماید.
آیا ترامپ زنی که کابوس معلمان بوده را وزیر آمورش کابینه خود خواهد کرد؟
دیدار میان ترامپ و خانم ری در واشنگتن روز شنبه صورت گرفته است. «کوین جانسن» شهردار ساکرامنتو که همسر خانم ری است نیز در این دیدار در باشگاه گلف ترامپ در بدمینیستر او را همراهی کرد. گفنه شده که در کارنامه کاری میشل ری او یکی از اصلی ترین مخالفان اتحادیه های معلمان بوده است و از استانداردسازی یکسان نظام آموزشی در تمام مدارس پشتیبانی کرده است.
آیا ترامپ زنی که کابوس معلمان بوده را وزیر آمورش کابینه خود خواهد کرد؟
نکته قابل توجه این است که این زوج هر دو دموکرات هستند. ری همانند ترامپ از حق انتخاب مدرسه توسط دانش آموزان دفاع می کند. گفته شده که اتحادیه های معلمان از دست او به شدت ناراضی بوده اند و گفته بودند که او از اخراج و مجبور به استعفا کردن معلمان با تجربه حمایت می کند. رییس جمهوری جمهوری خواه امریکا  نیز می گوید که باید به معلمان براساس شایستگی آنان پاداش پرداخت شود و سیستم تصدی گری دولتی را شکست خورده می داند و معتقد است که معلمان بد باید تنبیه و معلمان خوب باید با پاداش تشویق شون.
آیا ترامپ زنی که کابوس معلمان بوده را وزیر آمورش کابینه خود خواهد کرد؟
آفتاب /البته گفته می شود که در زمان ریاست ری بر امور آموزشی نرخ فارغ التحصلیی دانش آموزان از دبیرستان و هم چنین وضعیت دانش آموزان در ازمون های استانداردسازی برای درس ریاضی بهبود یافته است. با این حال، والدین و معلمان از سیاست او درباره کاهش بودجه دولتی برای مدارس بسیار ناراضی بوده اند. گفته شده که تنها در سال ۲۰۱۰ میلادی او ۲۴۱ معلم را اخراج کرده بود. او در دفاع از اقدام خود گفته بود که بسیاری از این معلمان با دانش آموزان بدرفتاری کرده آنان را کتک زده اند یا آنان را مورد سوء استفاده جنسی قرار داده بودند.
آیا ترامپ زنی که کابوس معلمان بوده را وزیر آمورش کابینه خود خواهد کرد؟
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=205343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر