2

آسمان کرج با بارش باران همراه خواهد بود

  • کد خبر : 50147
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶

آسمان کرج با بارش باران همراه خواهد بود

منصور رحمانیان اظهار داشت: هوای کرج هم اکنون ابری و دمای آن ۱۳ درجه سانتیگراد و سرعت باد چهار متر بر ثانیه و از سمت جنوب شرق است.

وی ادامه داد: هوای کرج طی ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری و در پاره ای نقاط غبار آلود و در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد، اوایل شب بارش باران و در ارتفاعات بارش برف همراه خواهد بود که بیشینه دما ۱۲ و کمینه دما ۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان البرز افزود: هوای هشتگرد نیز هم اکنون ابری و دمای آن ۱۰ درجه سانتیگراد و سرعت باد ۵ متر بر ثانیه و از سمت جنوب پیش بینی می شود.

رحمانیان تصریح کرد: هوای هشتگرد طی ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری در پاره ای نقاط غبارآلود در بعداز ظهر افزایش ابر و وزش باد، اوایل شب بارش باران و در ارتفاعات بارش برف همراه خواهد بود که بیشینه دما ۱۲ و کمینه دما ۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی اظهار داشت: هوای طالقان نیز هم اکنون نیمه ابری و دمای آن ۱۱ درجه سانتیگراد و سرعت باد ۳ متر بر ثانیه و از سمت جنوب است.

مدیر کل هواشناسی استان البرز گفت: هوای طالقان طی ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری و در پاره ای نقاط غبارآلود و در بعداز ظهر افزایش ابر و وزش باد و اوایل شب بارش باران و در ارتفاعات با بارش برف همراه خواهد بود و بیشینه دما ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=50147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر