1

نامه جمعی از استخدامی‌های دولت دهم به نوبخت

  • کد خبر : 142861
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵

جمعی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی به معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور خواستار رعایت عدالت و رسیدگی به استخدامشان شدند.

افق نیوز/پس از روی کار آمدن دولت یازدهم موضوع استخدام‌های دولتی دولت دهم و تمامی تشریفات مربوط به آزمون‌های استخدامی متوقف و برخی از آنان نیز ملغی شد.

در این راستا جمعی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی استانداری‌های کشور در نامه‌ای به محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور خواستار رفع مشکلات مربوط به پذیرفته شدگان این آزمون شد.

در بخشی از نامه این پذیرفته‌شدگان آمده است: «ما پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام استانداری‌ها مصوب برنامه پنجم توسعه بوده که مورد توافق مجلس قانونگذار و با مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه رئیس جمهور به شماره مجوز ۱۱۰/۴۵۵۰/دم مورخ ۱۳۹۰/۱۲/۲۱ بوده است و امید داریم در راستای پیروی از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون نخبه‌پروری و عدالت استخدامی و توجه ویژه به امورات جوانان، شعار و خط مشی امید و عدالت رئیس جمهور شامل حال پذیرفته شدگان آزمون استخدامی باشد.

به گزارش فارس، محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت رئیس جمهور طی روزهای گذشته عنوان کرده بود، پذیرفته شدگان آزمون استخدامی از سال آینده مشغول به کار شده و ردیف اعتباری آنها در بودجه سال ۹۴ کل کشور پیش‌بینی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=142861

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر