2

حسن حبیبی برای ادامه درمان در بخش سی‌سی‌یوی مرکز قلب تهران بستری شد.

  • کد خبر : 5247
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۶

سیدمحسن اسماعیلی، مدیر روابط عمومی مرکز قلب تهران با بیان این مطلب به خبرنگار فارس گفت: هفته گذشته حسن حبیبی به علت خونریزی معده در بخش داخلی بیمارستان شریعتی تهران به ریاست رضا ملک‌زاده، فوق تخصص گوارش و وزیر اسبق بهداشت تحت درمان و عمل جراحی قرار گرفت و بعد از آن برای ادامه درمان […]

سیدمحسن اسماعیلی، مدیر روابط عمومی مرکز قلب تهران با بیان این مطلب به خبرنگار فارس گفت: هفته گذشته حسن حبیبی به علت خونریزی معده در بخش داخلی بیمارستان شریعتی تهران به ریاست رضا ملک‌زاده، فوق تخصص گوارش و وزیر اسبق بهداشت تحت درمان و عمل جراحی قرار گرفت و بعد از آن برای ادامه درمان در بخش سی‌سی‌یوی مرکز قلب تهران بستری شد.

وی گفت:‌ وضعیت کلی سلامت حسن حبیبی نگران‌کننده نیست و مراحل درمان را طی می‌کند. محمد‌باقر لاریجانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز سرپرست تیم معالج وی است.

عکاس خبرگزاری فارس برای تهیه عکس از آخرین وضعیت حسن حبیبی با دانشگاه علوم پزشکی تهران، ریاست و روابط عمومی مرکز قلب تهران هماهنگ کرد اما تیم مراقب وی از بنیاد ایرانشناسی اعلام کردند که دانیالی، معاون حبیبی در این بنیاد با تهیه عکس از وی مخالف است و به رسانه های دیگر نیز اجازه عکاسی نداده است. تلاش خبرنگار فارس برای صحبت با دانیالی نیز به علت پاسخ ندادن وی تا لحظه انتشار این خبر بی‌نتیجه ماند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر