3

نقوی:نمی توان با توبه به فضای سیاسی کشور برگشت

  • کد خبر : 5268
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۰ - ۰:۰۴

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد:هیچ اعتمادی به افرادی که از فتنه سال ۸۸ حمایت کرده‌اند و حتی بزرگانی که در برابر آن سکوت کرده‌اند برای حضور در انتخابات بعدی و به ویژه انتخابات مجلس نهم وجود ندارد. سیدحسین نقوی حسینی، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی درباره شرایط حضور اصلاح‌طلبان […]

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد:هیچ اعتمادی به افرادی که از فتنه سال ۸۸ حمایت کرده‌اند و حتی بزرگانی که در برابر آن سکوت کرده‌اند برای حضور در انتخابات بعدی و به ویژه انتخابات مجلس نهم وجود ندارد.

سیدحسین نقوی حسینی، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی درباره شرایط حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس نهم به خبرنگار شبستان گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران دارای یک ساختار نظارتی بسیار مطمئن‌کننده است.

وی اظهار کرد: نقش افراد و مواضع آنها در فتنه ۸۸ کاملا مشخص است و ما اعتقاد داریم فتنه سال ۸۸ شاخص مرزبندی بین خودی و غیرخودی است.

نقوی حسینی تصریح کرد: همه کسانی که در جریان فتنه سال ۸۸ یعنی از خرداد همان سال تا ۹ دی نسبت به جریان فتنه نقش‌آفرین بودند، موضع حمایت‌گرایانه داشته‌اند و یا این فتنه را رد نکردند قطعا باید از سوی دستگاه‌های نظارتی به دلیل اینکه تعهد عملی به ولایت ندارند، رد صلاحیت شوند مگر اینکه آنها صراحتا مواضع خودشان را اعلام کنند.

وی تأکید کرد: کسانی که در برابر فتنه سال ۸۸ سکوت کردند باید صریح اعلام کنند که مواضع‌شان در برابر فتنه ۸۸ چه بوده است نه اینکه همچنان به سکوت خود ادامه دهند زیرا این خود ابهام‌انگیز است.

نماینده ورامین  و پیشوا به خانه ملت بیان کرد: هیچ اعتمادی به افرادی که از فتنه سال ۸۸ حمایت کرده‌اند و حتی بزرگانی که در برابر آن سکوت کرده‌اند برای حضور در انتخابات بعدی و به ویژه انتخابات مجلس نهم وجود ندارد.

وی با بیان اینکه میزان وضع فعلی افراد است، گفت: افرادی که چه تلویحا و چه صریحا از فتنه ۸۸ حمایت کردند و به فتنه گران کمک کردند مجرم هستند زیرا خط قرمزهای نظام را زیر پا گذاشتند و نشان دادند التزام عملی به اصل ولایت‌فقیه ندارند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اینکه بعضی‌ها فکر می‌کنند بعد از انجام این اقدامات می‌توانند با توبه به فضای سیاسی کشور برگردند به شدت در اشتباه هستند زیرا آنها با عملکرد منفی خود هیچ‌گاه نمی‌توانند به عرصه سیاسی کشور بر گردند و تنها کسانی می‌توانند در انتخابات مجلس و یا سایر انتخابات شرکت کنند که اعلام نظر منفی نسبت به این جریان داشته اند و یا با سکوت نظر خود را بیان نکردند که اگر در شرایط کنونی صریحا نظر خود را نسبت به فتنه گران اعلام کنند می‌توانند در عرصه انتخابات وارد شوند و دستگاه‌های نظارتی صلاحیت آنها را بررسی کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر