2

تصمیم وزارت کشور برای برگزاری انتخابات رایانه‌ای به صورت پایلوت (آزمایشی)

  • کد خبر : 5331
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۴

سید صولت مرتضوی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات درباره آخرین وضعیت استعفای مدیران و ارائه آن به ستاد متبوعش گفت که تعداد استعفای‌های ارسال شده به ما همان‌هایی بود که پیش از این اعلام شد و فعلا استعفای جدیدی نیست. وی استعفاها برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس نهم را مربوط به دو […]

سید صولت مرتضوی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات درباره آخرین وضعیت استعفای مدیران و ارائه آن به ستاد متبوعش گفت که تعداد استعفای‌های ارسال شده به ما همان‌هایی بود که پیش از این اعلام شد و فعلا استعفای جدیدی نیست. وی استعفاها برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس نهم را مربوط به دو بخش دولتی و خصوصی دانست و افزود: البته شاید کسانی هم باشند که استعفا داده‌اند اما آن را تاکنون اطلاع سانی نکرده‌اند.

افق – فارس:مرتضوی ادامه داد: هیچ الزامی وجود ندارد که حتما افراد مستعفی که قبل از ۹ تیر استعفا داده‌اند آن را الان تقدیم کنند بلکه ۳ دی روز ثبت نام نیز مدارک آنها‌ توسط مرجع قانونی دریافت می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور همچنین درخصوص رایانه‌ای برگزارکردن انتخابات گفت: تصمیم وزارت کشور برای برگزاری انتخابات رایانه‌ای به صورت پایلوت (آزمایشی) در چند استان، همچنان پا برجاست.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد که اطلاعیه شماره ۳ ستاد انتخابات کشور پس از قطعی شدن موضوع مدارک تحصیلی منتشر خواهد شد.

مرتضوی پیش از این در گفتگویی با خبرگزاری فارس اعلام کرده بود از ثبت نام آن دسته از کاندیداهای انتخابات مجلس نهم که به صورت صوری استعفا داده‌اند جلوگیری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر