2

ائتلاف ۲+۱ شکست خواهد خورد

  • کد خبر : 53513
  • ۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۷

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت از جزییات گلایه محمد باقر قالیباف از غلامعلی حدادعادل خبر داده است.

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آریا ، با تاکید بر این مطلب که ائتلاف ۲+۱ شکست خواهد خورد گفت : ائتلاف به این معناست که افراد حاضر در آن جمع ائتلاف با یکدیگر را قبول کنند و حاضر شوند به نفع یک نفر کنار بکشند اما نمی توان از نشست حداد عادل ، قالیباف و ولایتی چنین هدفی را استنباط کرد زیرا هر کدام از این آقایان خودشان مدعی کاندیداتوری هستند .
وی افزود : قالیباف شش سال است که با استفاده از ظرفیت های شهرداری تبلیغات انتخاباتی انجام می دهد لذا ایشان هیچگاه رضایت نمی دهند به نفع دو نفر دیگر از کاندیداتوری کنار بکشد. یا آقای حداد عادل پشتوانه ای تشکیلاتی در پشت سر خود دارد که انتظار دارند ایشان رئیس جمهور آینده شود و حتی در این زمینه تلاش هایی هم انجام می دهند. از سوی دیگر آقای ولایتی یک شحصیت اصولگرای معقول است که حتی بخشی از اصلاح طلبان هم حامی ایشان هستند از این رو اینها هیچ کدام به نفع دیگری کنار نخواهند رفت .
نقوی حسینی تصریح کرد : اگر ائتلاف به این معنا باشد که ما هیچ کدام در حد رئیس جمهور نیستیم لذا با هم ائتلاف می کنیم تا یکی از ما بتواند در قامت رئیس جمهور ظاهر شود این ائتلاف معنا پیدا خواهد کرد که دو نفر دیگر کنار بکشند در حالی که چنین موضوعی بعید است اتفاق بیافتد بنابراین بنده این ائتلاف را از پیش شکست خورده می دانم .
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: آقای قالیباف در خصوص این ائتلاف اظهار نظر کرده که به هیچ وجه قرار نبوده این نشست علنی شود ، ایشان حتی گلایه کرده است که چرا آقای حداد عادل این موضوع را مطرح کرده در حالی که قرار نبوده نشست ما علنی شود .
این نماینده مجلس اضافه کرد : اگر ما تلاش کنیم کلیت اصولگرایی به یک وحدت برسد آن تلاش معنا دارد اما این که سه کاندیدا با یکدیگر بنشینند و ائتلاف کنند معنایی ندارد .
نقوی حسینی در مورد حمایت جبهه پایداری از این ائتلاف تاکید کرد: جبهه پایداری از ائتلاف ۱+۲ حمایت نخواهند کرد زیرا این جبهه دو بخش است ، پایداری تهران یک دیدگاه دارد و نظر اینها به حداد عادل مثبت است اما پایداری قم نظر دیگری دارد و معتقد است باید کاندیدایی غیر از اینها وارد انتخابات شود لذا بنده فکر می کنم جبهه پایداری برای حفظ وحدت میان خودشان نمی تواند به این ائتلاف نزدیک شود البته آقای مصباح یزدی هم در خصوص این ائتلاف موضوع گیری صریحی داشتند که گویای عدم حمایت این جبهه از ائتلاف ۱+۲ است .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=53513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر