2

بسکتبالیست معروف ایرانی در آمریکا دادگاهی شد + تصویر

  • کد خبر : 5519
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۱

گلناز گفت حدادی وقتی دیده که او داشته با مرد دیگری صحبت می کرده کنترل خود را از دست داده و حدادی گفته بود آن زن به دلیل سقوط از تخت دچار چنین آسیب دیدگی هایی شده است. این دو برای مدت یک سال در کالیفرنیا با یکدیگر ارتباط داشتند. مهر: حامد حدادی، بازیکن ایرانی […]

گلناز گفت حدادی وقتی دیده که او داشته با مرد دیگری صحبت می کرده کنترل خود را از دست داده و حدادی گفته بود آن زن به دلیل سقوط از تخت دچار چنین آسیب دیدگی هایی شده است. این دو برای مدت یک سال در کالیفرنیا با یکدیگر ارتباط داشتند.

مهر: حامد حدادی، بازیکن ایرانی تیم ممفیس گریزلیز، برای پاسخگویی به اتهام درگیری با “گلناز (عسل) کربلایی نعمت معینی” در دادگاه “شلبی کانتی” حضور پیدا کرد و در صورتیکه نتواند در این پرونده تبرئه شود احتمال دارد حکم ۱۱ ماه زندان برای وی صادر شود.
alt
بسکتبالیست دو متر و ۱۴ سانتیمتری ایرانی تیم ممفیس در نوامبر سال ۲۰۱۰ با گلناز در واحد آپارتمانی خود درگیری فیزیکی پیدا کرد و هر دوی آنها مورد بازجویی اولیه قرار گرفتند که گلناز بیگناه شناخته شد. دادستان کارن کوک اعلام کرد: “ما بر این باوریم که در آن مورد، حدادی آغازکننده درگیری بود.”
بر پایه گزارش کامرشال اپیل، حدادی هرگونه اتهام در خصوص حمله به گلناز را رد کرده است. هر دو در این درگیری دچار آسیب دیدگی شدند. گلناز از ناحیه شقیقه راست و دستش دچار خراشیدگی شده بود ضمن اینکه یکی از چشمانش سیاه شده بود و در گردنش خونمردگی مشاهده می شد.
گلناز گفت حدادی وقتی دیده که او داشته با مرد دیگری صحبت می کرده کنترل خود را از دست داده و حدادی گفته بود آن زن به دلیل سقوط از تخت دچار چنین آسیب دیدگی هایی شده است. این دو برای مدت یک سال در کالیفرنیا با یکدیگر ارتباط داشتند.
قاضی “کریس ترنر” که حدادی را به قید ضمانت هزار دلار آزاد کرد، او را در خصوص هرگونه آزار، حمله، تماس و یا تلفن با گلناز در هرکجای آمریکا منع کرد. چنانچه خلاف این حکم صورت گیرد متهم تا سقف ۱۱ ماه و ۲۹ روز زندانی و ۲۵۰۰ دلار جریمه خواهد شد.
وکیل حامد حدادی ، “آندره وارتون”، گفت ما در حال حاضر هیچ نظری در خصوص این رای نداریم.
این پرونده هنوز بسته نشده و در جریان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر