2

وضعیت جسمانی رئیس‌جمهوری ونزوئلا با ثبات شده است

  • کد خبر : 55310
  • ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰

داماد هوگو چاوز اعلام کرد که وضعیت جسمانی رئیس‌جمهوری ونزوئلا با ثبات شده و وی روز دوشنبه را در کناردخترانش گذرانده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز،‌ داماد هوگو چاوز همچنین از طرفداران رئیس‌جمهوری ونزوئلا خواست که نسبت به شایعات در مورد وضعیت جسمانی چاوز بی توجه باشند. بیش از سه هفته است که چاوز در انظار عمومی دیده نشده و اطلاعاتی در خصوص وضعیتش شنیده نشده است.

“جورج آرئآسا”، وزیر علوم ونزوئلا که با “روزان ویرجینیا” دختر چاوز ازدواج کرده است، از هاوانا در سایت توییتر نوشت: هموطنان، شایعات غرض ورزانه را باور نکنید. رئیس جمهوری روز دوشنبه را با آرامش و با وضعیتی با ثبات به همراه دخترانش گذراند.

چاوز تاکنون جزئیات نوع بیمای سرطان را که در ماه ژوئن سال ۲۰۱۱ میلادی تشخیص داده شد، مطرح نکرده که این امر منجر به گمانه‌زنی‌های مختلفی در میان مردم ونزوئلا و منتقدان مرتبط با رهبران مخالفان شده است.

در همین حال جشن شب سال نو در کارکاس، پایتخت ونزوئلا نیز شد اما وزیر اطلاعات این کشور یک مهمانی کوچک برپا کرد که در آن سخنرانی، موسیقی و مراسم دعا بر پا شده بود واین مراسم به عنوان “بیش از پیش با چاوز هستیم” تعبیر شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=55310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر