1

محاکمه جاسوس اسرائیل در مصر+تصویر

  • کد خبر : 55719
  • ۱۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۲

یک روزنامه مصری نوشت که مصر قصد دارد افسر سابق رژیم صهیونیستی را که اخیرا در خاک این کشور بازداشت شده است، به اتهام جاسوسی برای این رژیم محاکمه کند.

 یک روزنامه مصری نوشت که مصر قصد دارد افسر سابق رژیم صهیونیستی را که اخیرا در خاک این کشور بازداشت شده است، به اتهام جاسوسی برای این رژیم محاکمه کند.

خبرگزاری فارس: مصر افسر سابق بازداشتی اسرائیل را به اتهام جاسوسی محاکمه می‌کند

روزنامه «المصریون» نوشت که مصر در تلاش است تا «اندریه بشینیتشنیکوف» را به اتهام جاسوسی برای اسرائیل محاکمه و سپس با اسرای مصری در بند زندان‌های این رژیم مبادله کند.

این روزنامه نوشت که محاکمه این بازداشتی اسرائیلی به مذاکرات برای آزادسازی تعداد زیادی از اسرای مصری در بند اسرائیل کمک می‌کند.

برخی منابع امنیتی مصر گزارش دادند که این بازداشتی اسرائیل هم اکنون در یکی از مقرهای امنیتی در سینا زندانی است و قانون مصری بر این تاکید دارد که اگر وی را به قاهره انتقال دهند در آن صورت جاسوس اسرائیلی به حساب آمده و محاکمه خواهد شد.

در همین راستا دادستان مصر در نویبع نیز مدت بازداشت این فرد را تا ۱۵ روز دیگر تمدید کرد تا تحقیقات درباره ورود غیرقانونی وی از طریق گذرگاه زمینی طابا تکمیل شود.

بر اساس تحقیقات اولیه این فرد اصالت روسی دارد و مدعی شده است که از فعالان اسرائیلی در زمینه همبستگی با قضیه فلسطین است که در کرانه باختری در راستای همبستگی با قضیه فلسطین فعالیت سیاسی داشته است.

وی که به عنوان سرگرد در ارتش اسرائیل خدمت کرده و در دسامبر ۲۰۱۰ خدمت خود را به پایان برده است، مدعی است که قصد داشته از ملت فلسطین در نوار غزه حمایت بعمل آورد و تمایل داشت به نوار غزه برود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=55719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر