6

سرقت شبانه اسرائیل از قبرستان فلسطینان

  • کد خبر : 384271
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

دفتر اطلاع رسانی غزه اعلام کرد : ۱۱۰۰ قبر در گورستان التفاح در شرق غزه تخریب و ۱۵۰ جسد توسط ارتش اسرائیل سرقت شده است .

به گزارش اسپوتنیک ، دفتر اطلاع رسانی غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنایت جدیدی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی طی کشتار جمعی ملت فلسطین در غزه اضافه می‌شود. این جنایت نبش قبر ۱۱۰۰ قبر در گورستان التفاح در شرق غزه است. بولدوزرهای رژیم صهیونیستی اقدام به تخریب این قبرها و خارج کردن اجساد شهدا کردند. ارتش رژیم صهیونیستی بعد از نبش قبر و تخریب گورستان حدود ۱۵۰ جسد از اجساد شهدا را که به تازگی دفن شده‌اند، ربود و آنها را به مکان نامشخصی منتقل کرد.

در این بیانیه آمده است: رژیم اشغالگر این جنایت را بارها تکرار کرده است و آخرین آن سرقت ۸۰ جسد از اجساد شهدا از استان‌های غزه و شمال غزه بود که بعدا تحویل داده شد و در شهر رفح دفن شد. تغییر وضعیت اجساد نشان می‌داد که رژیم صهیونیستی برخی اعضای اجساد این شهدا را سرقت کرده است. این رژیم قبلا نیز اقدام به نبش قبرهایی در جبالیا و سرقت اجساد شهدا کرده بود. رژیم صهیونیستی همچنین اجساد ده‌ها شهید از نوار غزه را هنوز تحویل نداده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما این جنایت شنیع را که نشان دهنده وحشی‌گری رژیم صهیونیستی است، محکوم می‌کنیم و از مواضع سازمان‌های بین‌المللی در نوار غزه که در قبال این جنایت‌های شنیع سکوت کرده‌اند، تعجب می‌کنیم. ما از تمام کشورهای جهان آزاد و جامعه بین‌المللی می‌خواهیم به جنایت‌های رژیم اشغالگر پایان داده و کشتار جمعی ملت فلسطین در نوار غزه را متوقف کنند؛ کشتاری که تعداد قربانیان آن به ۹۰ هزار نفر بین شهید، مفقود، مجروح و بازداشت رسیده است.

از هفتم اکتبر ارتش رژیم صهیونیستی جنگ ویرانگری را علیه غزه آغاز کرد که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها هزار فلسطینی منجر شده‌ است که بیشتر آنها زن و کودک هستند. این جنگ همچنین به ویرانی گسترده در زیرساخت و فاجعه انسانی بی‌سابقه در غزه منجر شده‌ است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=384271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر