1

اعمال قیمت های تبعیضی و ترجیحی انواع حامل های انرژی

  • کد خبر : 56501
  • ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴

منظور از تولید در قانون هدفمندی یارانه‌ها، فقط تولید صنعتی نیست؛ لذا بخش انرژی، پتروشیمی، کشاورزی و غیره نیز مشمول این کمک‌ها هستند.

افق نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تولیدکنندگان کمک نقدی دریافت نکرده‌اند، افزود: بسیاری از این کمک‌ها که سازمان هدفمندی گزارش کرده، در واقع قیمت تبعیضی و ترجیحی است که برای انواع حامل‌های انرژی در بخش تولید اعمال شده است.
وی تصریح کرد: ما یک سطح کیفیت مدیریت در سطح کشور داریم که این سطح در مجلس، دولت، قوه قضاییه، آموزش و پژوهش، تولید، صنعت و کشاورزی است و این که بخشی بخواهد بخش دیگری را متهم کند که در سطح کیفیت مدیریت، نمره پایین‌تری می‌گیرد، شاید کمی بی انصافی باشد.
وی افزود: به این دلیل ما هم اعلام می کنیم در حوزه صنعت هم قیمت‌های تبعیضی و ترجیحی داشتیم و خیلی هم به ما کمک کرد و انتظار ما این است در فاز دوم نیز قیمت های ترجیحی اعمال شود تا تولید رونق بیشتر خود را حفظ کند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: تقریبا همه جا به یک نوعی مدیریت می شود که ممکن است نقطه ضعف‌ها و نقطه قوت‌هایی داشته باشد. پس این اتهام که یک بخشی خیلی عالی مدیریت می شود و بخش دیگری خیلی بد، شاید نوعی فرافکنی باشد.
وی ادامه داد: سطح مدیریت کشور تغییری نداشته که بخواهیم به سوء مدیریت نسبت بدهیم. اما اتفاق جدیدی که به این وضع مدیریت اضافه شده، بحث تحریم هاست و تحریم ها مانند ویروس وارد پیکره اقتصاد ما شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=56501

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر